تور فرانسه
سفر به یاد ماندنی با دنیای پنج قاره

۸ روز فرانسه

7 شب پاریس

کد تور : 1159A

زمان برگزاری  تور : ویژه بهار 98

تاریخ حرکت : جمعه ها

شروع قیمت از : 990 یورو + 3,990,000 تومان

پرواز : هواپیمایی ایران ایر

درجه هتل : 4 ستاره

خدمات تور شامل :

بلیط رفت و برگشت 

اقامت در هتل هاي چهار ستاره همراه با صبحانه

اخذ ویزا

بیمه مسافرتی

پرداخت تمام هزينه هاي رفت و برگشت فرودگاهي با اتوبوس هاي توريستي

گشت و گذار در شهر با اتوبوس هاي توريستي

تاریخ حرکت
دو تخته
یک تخته
کودک با تخت
کودک بدون تخت
جمعه ۲۳ فروردین
جمعه ۳۰ فروردین
جمعه ۶ اردیبهشت
جمعه ۱۳ اردیبهشت
جمعه ۲۰ اردیبهشت
جمعه ۲۷ اردیبهشت
990 یورو + 3,990,000 تومان
1,690 یورو + 3,990,000 تومان
890 یورو + 3,690,000 تومان
490 یورو + 3,690,000 تومان

جاذبه های گردشگری :

پاریس : گشت منطقه لادفانس ، برج ایفل ، مدرسه نظامی و مقبره ناپلئون ، خیابان شانزه لیزه ، میدان تروکادرو ، پل الکساندر سوم ، میدان کنکورد ، کلیسای مادلین ، اپرای گارنیه ، ساختمان شهرداری ، کلیسای نوتردام ، دانشگاه سوربن ، باغ لوکزامبورگ ، مجلس سنا ، منطقه مومارت ، کلیسای قلب مقدس ، میدان وندام ، هتل ریتز ، محله سن ژرمن ، موزه لوور ، قایق سواری بر روی روی رودخانه سن

برنامه سفر :

روز اول : سفر به شهر نور و هنر پاریس با گردهم آمدن در فرودگاه امام خمینی و حرکت به سوی پاریس آغاز می شود .پس از رسیدن به فرودگاه شارل دوگل به همراه همسفرانتان به هتل تاپ رنسانس در منطقه مدرن لادفنس انتقال داده می شوید و بعد از کمی استراحت به منطقه لادفنس که منطقه ای تجاری و پر از آسمان خراش است گشتی می زنیم و به هتل بر می گردیم.

روز دوم : روز خود را با یک صبحانه با تم فرانسوی شروع می کنیم و همراه با راهنمای تور به اماکن دیدنی شهر شامل بازدید از نماد شهر پاریس ، برج ایفل ، مدرسه نظامی و مقبره ناپلئون ، خیابان اعیان نشین و سرسبز شانزه لیزه (خود فرانسوی ها لقب زیباترین خیابان جهان را داده اند) ، میدان شارل دو گل در امتداد خیابان شانزه لیزه که طاق زیبای پیروزی در آن قرار دارد (جالب است بدانید این میدان به 12 خیابان ختم می شود که شانزه لیزه یکی از آنهاست به همین دلیل نام دیگر این میدان ، میدان ستاره است) ، میدان کنکورد در امتداد دیگر خیابان شانزه لیزه و پل الکساندر سوم که ترکیبی از هنر نو و مجسمه سازی است عبور می کنیم (پیشنهاد می کنیم از این پل در شب با نور پردازی زیبایش دیدن کنید) و سپس به هتل بر می گردیم. 

روز سوم : پس از صرف صبحانه در هتل گشت دوم خود را با بازدید از کلیسای مادلین در جنوب میدان کنکورد آغاز کرده و سپس از اپرای گارنیه ، ساختمان شهرداری (که در میدانی به همین نام قرار دارد) ، کلیسای کاتولیک نوتردام ، دانشگاه سوربن ( قدیمی ترین دانشگاه فرانسه ) ، باغ و کاخ لوکزامبورگ و مجلس سنا دیدن می کنیم و بعد به تپه پر تکاپوی پاریس ، مونمارتر که زمانی خانه هنرمندان بوده می رویم و بعد از میدان وندوم مکانی درخشان از جواهرسازان درجه یک دنیا دیدن می کنیم و سپس به هتل ریتز ، محله سن ژرمن و محله سن میشل (که سن میشل و دو اژدها آب را داخل حوض می ریزند ) سری می زنیم و در نهاین به کافه های دوماگوت ، فلور و سنگفرش رفته و با خوردن یک فنجان قهوه فرانسوی لذت گشت در پاریس را کامل می کنیم .

روز چهارم : یک روز دیگر را با بازدید از موزه لوور ( جایی که 38000 اثر هنری پیش از تاریخ جمع آوری شده .آثاری از تمامی کشورها که پیشنهاد ما بازدید از بخش ایران و مصر است .ضمنا از دیدن تابلوی معروف مونالیزا و لوح حمورابی غافل نشوید ) آغاز می کنیم و سپس با تجربه قایق سواری بر روی رودخانه سن که بناهای چون مقبره نوتردام ، موزه هنرهای معاصر و مقبره ناپلئون می بینیم به اتمام می رسانیم و به هتل بر می گردیم.

روز پنجم : وقت آزاد – در این روز می توانید با تور انتخابی بروکسل پایتخت بلژیک به این کشور کوچک اما دوست داشتنی رفته و از این تجربه لذت ببرید.

روز 6

روز ششم : وقت آزاد – در این روز می توانید با تور انتخابی از کاخ ورسای (از بزرگترین کاخ های سلطنتی جهان) دیدن کنید و روز خود را در فضای سبز و زیبای این کاخ سپری کنید.

روز هفتم : وقت آزاد – در آخرین روز حضورتان در پاریس می توانید با تور انتخابی دیزنی لند به خاطرات گذشته خود برگردید و در یک محیط شاد و مفرح همراه با کودکان در این شهر لذت ببرید.

روز هشتم : پس از 7 شب اقامت در پاریس ، زمان بازگشت به ایران فرا رسیده . با انتقال به فرودگاه امام خمینی و تحویل پاسپورت های خود به راهنمای تورتان جهت ارائه به سفارت ، تور شما به اتمام می رسد .

دانستنی های مرتبط به تور

تور های مسافرتی و پکیج های سفر مرتبط