سفر به کانادا
تور های کانادا با دنیای پنج قاره

آشنایی با کانادا

دومین کشور پهناور جهان از شمال ، شرق و غرب به اقیانوس های بزرگ جهان می رسد . کانادا یک کشور پهناور با منابع طبیعی بسیار است که بزرگ ترین مرز زمینی را با ایالات متحده آمریکا دارد .

اگرچه کانادا کشور وسیعی است اما مساحت زیادی از آن خالی از سکنه است و تجمع جمعیتی آن در نوار جنوبی کانادا پراکنده اند .

بزرگترین شهر های کانادا، تورنتو ، مونترال و ونکوور می باشند. مناظر طبیعی کانادا شاید برترین جاذبه های طبیعی این کشور را شامل می شوند.

رشته کوه های راکی در کنار دریاچه ها و آبشارها که بزرگ ترین و مشهور ترین آن ها آبشار نیاگارا است ، هر ساله میلیون ها گردشگر را به سمت کانادا می کشد.

پارک های طبیعی ، خلیج های زیبا و سواحل اقیانوس هر کدام جاذبه هایی را دارند که در کمتر کشوری یافت می شود. اما جاذبه های گردشگری کانادا تنها محدود به جاذبه های طبیعی نیست . شهرهای کانادا با ساختمان های بلند و فضای شهری مدرن پذیرای گردشگران بسیاری است که به این کشور می آیند تا در سفر به کانادا بهترین لحظات زندگی خود را تجربه کنند.

تور کانادا در کشور ما نیز بسیار پرطرفدار است . برای ورود به خاک این کشور، اخذ ویزای کانادا الزامی است . البته اخذ این ویزا به سادگی امکان پذیر نیست و اگر قصد مسافرت به کانادا را دارید توجه داشته باشید که اخذ ویزا کانادا زمان بر است .

تور های مرتبط

شهر های کانادا

دانستنیهای مرتبط به سفر

تور مثلث طلایی هند
تور آنتالیا ویژه 14 و 15 اردیبهشت ماه1403
تور چین ویژه خرداد 1403
تور فرانسه – ایتالیا (8 روز)
تور مالدیو

ویژه 30 اسفند 99

2 و 9 فروردین 1400