تورهای تابستان

بهترین مقاصد برای تورهای تابستان از نظر گردشگران

جزایر و سواحل آفتابی همیشه جزو بهترین مقاصد برای تورهای تابستانی بوده اند. شهرهای افسانه ای و مدرن مانند پاریس ، رم و بارسلون همیشه مورد توجه گردشگران هستند و این شهرها همواره جزو اولویت های مسافرت در بین مقاصد دیگر بوده اند. اما ما در این مقاله قصد داریم مقاصدی را معرفی کنیم که به تایید گردشگران رسیده اند. برای تورهای تابستان مقاصد زیبا و پرطرفدار بسیار است اما در این مقاله فقط به مقاصد اروپایی اشاره خواهیم کرد که از نظر گردشگران مقصد مناسبی برای تورهای تابستان بوده اند.

تورهای تابستان

بوداپست مجارستان

هزاران نفر از گردشگران در سراسر جهان به بوداپست به عنوان بهترین مقصد اروپا برای تورهای تابستان در سال 2019 انتخاب شده است. پایتخت مجارستان شماره یک در لیست مقاصد سفر شما است. محیط شهر بوداپست با یک معماری باشکوه و تاریخی غنی است که ترکیبی بی نظیر از فرهنگ، غذای خوش طعم ، امکاناتی برای گردشگران و جاذبه های ثبت شده در  میراث جهانی را ارائه می دهد. مروارید دانوب نه تنها بهترین مقصد اروپا است، بلکه یکی از زیباترین و امن ترین شهرهای جهان نیز به شمار میرود. بوداپست  زیبایی پاریس،  معماری باشکوه وین، جذابیت پورتو، آرامش استکهلم را در قلب خود پنهان کرده است. تور تابستان مجارستان با بازدید از این شهر افسانه ای، یک سفر رویایی را رقم می زند.

تورهای تابستان

براگا (Braga) پرتغال

براگا هزاران سال است که مسافران را از سراسر جهان جذب کرده است. این شهر بهترین های پرتغال را در فضای دوستانه و گرم ارائه می دهد. در خیابان ها و مراکز خرید به خرید مشغول می شوید و با زیبایی کلیسای جامع گوتیک به تحسین معماری این شهر خواهید پرداخت. این شهر برای تعطیلات عاشقانه در فصل تابستان بسیار مناسب است. در محیطی گرم و پر جاذبه، فضای شهری را کشف خواهید کرد که از شادی و آواز لبریز است. تورهای تابستان را در براگا عاشقانه سپری کنید و ماه عسل بسیار خوبی را در این شهر بگذرانید. در این شهر هر شب چند کنسرت خیابانی برگزار می شود که دوست داران موسیقی و هنر را به سمت خود می کشد. براگا را در فهرست مقاصد پرطرفدار داشته باشید.

مونته ایزولا(Monte Isola) ایتالیا

احتمالا یکی از زیباترین مقصد های جهان، ایتالیا است. Monte Isola، واقع در دریاچه ایسو، فقط 2 ساعت از میلان فاصله دارد . این جزیره کوچک که در وسط یک دریاچه زیبا ظاهر شده است، بهشتی بر روی زمین است. مونته ایزولا الهام بخش آثار هنری هنرمندان بزرگ بوده است. مونته ایزولا خانواده ها، عاشقان، گردشگران کنجکاو  و کسانی که می خواهند آرامش، گرمی و احترام به طبیعت را درک کنند ، مجذوب خود می کند. صنایع دستی محلی، قایق های ماهیگیری، غذاهای محلی مانند ماهی سرخ شده در روغن زیتون، مارچوبه وحشی، روغن زیتون فوق العاده، ساردین، گوجه فرنگی تازه، ماهی قزل آلا و صدف های زیبا همگی از سوغاتی هستند که می توانید از تور تابستان برای خانواده خود تهیه کنید.

تورهای تابستان

متز(Metz) فرانسه

 متز شهر بینظیری که تنها 80 دقیقه با قطار از پاریس فاصله دارد. شهر فرصت های جدید برای سرمایه گذاری، شهر هنر دوستان و طراحان، مهندسین و معمارها  و شهر آرامی که گردشگران را به سمت خود جذب می کند. این شهر زیبا در شرق فرانسه قرار گرفته و سبک زندگی منحصر به فردی را در خود به وجود آورده است. سوار شدن به دوچرخه و  کشف این شهر که مملو از کافه های زیبا است تور تابستان فرانسه را کامل خواهد کرد . پارک های خانوادگی و باغ ها بخش اعظم این شهر را تشکیل می دهند که از این شهر یک مقصد منحصر به فرد برای تورهای انفرادی و تورهای خانوادگی می سازد. بازارهای متز، رستوران هایی با غذاهای محلی و آشپزی منحصر به فرد فرانسوی، این شهر را به یک شهر پر طرفدار تبدیل کرده است.

مالاگا(Malaga) اسپانیا

Malaga اسپانیا همیشه در بین مقاصد پر طرفدار بوده است. فرقی نمی کند که شما به کدام  وبسایت برای انتخاب یک مقصد متمایز برای تورهای تابستان مراجعه کنید، به هر حال مالاگا یکی از شهر های برتر خواهید بود. مالاگا همیشه به شما پیشنهاد می شود. اگر  تا کنون به این شهر سفر نکرده اید، تعطیلات تابستان پیش رو فرصت کشف این شهر زیبا را به شما خواهد داد.

 فقط کافی است یکبار بارسلونا و مادرید را فراموش کنید ودر کوچه های مالاگا  قدم بزنید. این شهر برای یک تور انفرادی ( اختصاصی) هم یک مقصد معرکه است! کوچه های مالاگا پر است از ساختمان های تاریخی ، شیرینی پزی ها و رستوران هایی که بر روی پشت بام خود غذاهای خوشمزه سرو می کنند.یک چشم انداز بی نظیر و 360 درجه ای از شهر را بر روی قلعه  Gibralfaro خواهید داشت و از جاذبه های طبیعی مالاگا شگفت زده خواهید شد. مالاگا ترکیبی از اروپای مدرن و سنتی است که ساحل ، غذاهای خوشمزه ، آرامش و مراکز خرید را یکجا در اختیار شما خواهد گذاشت. تور تابستان اسپانیا در مالاگای شگفت انگیز معنی پیدا می کند. .

مقاصد گردشگری که در این مقاله معرفی شده اند، تنها بخش کوچکی از مقاصدی هستند که گردشگران بسیاری تایید کرده اند. در بخش های بعدی به معرفی مقاصد دیگر خواهیم پرداخت که تورهای تابستان اروپا را معنی می کنند. مقاصدی که در حد بالایی از شکوه و جلال در صدر لیست مقاصد برتر گردشگری هستند. در میان مقاصدی که معرفی شده یا در مقالات بعدی معرفی خواهد شد، برخی مقاصد در میان تورهای عمومی و استاندارد قرار ندارند. اما شما می توانید با یک تماس تور انفرادی (اختصاصی) خود را طراحی کرده و به مقصد مورد نظرتان سفر کنید. کارشناسان ما منتظر تماس شما هستند.

زوریخ(Zurich) سوئیس

زوریخ شهری است جهانی، به همراه شب‌زنده‌داری‌های امیدبخش و رستوران‌های بیشمار که  احتمالا با روحیه بسیاری  از شما سازگاری دارد.

 این شهر روی دریاچه‌ای زیبا، نزدیک کوهستان و تعدادی شهر دیگر بنا شده است. شهری بسیار جالب که روح زندگی را در سرتاسر آن حس خواهید کرد.

با قرارگرفتن در میان طبیعت زیبا، دریاچه های نیلگون و کوه‌های باشکوه آلپ، زوریخ را می‌توان آرمانشهرِ سفردوستان نامید.

 در سفر به زوریخ با ترکیب متنوع و جالبی از جاذبه‌های گردشگری روبرو می‌شوید. از خانه اُپرا و گالری‌های هنر گرفته تا شب گردی در بارها و کلوب های رنگارنگ و نورانی. همچنین اگر به کوهنورردی و پیاده روی علاقه مندید شهر زوریخ کوه‌های بلند و باشکوهی دارد که بهترین مقصد برای شماست. 

در این شهر تفریحاتی مانند شنا و قایق سواری در دریاچه زوریخ را هم تجربه کنید.

Limmat-River-Zurich-Switz

تازه ترین مطالب از مجله دنیای پنج قاره

تور آنتالیا ویژه 14 و 15 اردیبهشت ماه1403
تور چین ویژه خرداد 1403
تور فرانسه – ایتالیا (8 روز)
تور مالدیو

ویژه 30 اسفند 99

2 و 9 فروردین 1400