سفر به هندوستان
تورهای هند با دنیای پنج قاره

آشنایی با هند

هند آنقدر سرزمین کهن و باستانی است که به نظر می رسد تمام افسانه ها از دل این کشور پر رمز و راز بیرون می آید. هند سرزمین افسانه ها و خدایان بسیار است . هند انقدر از فرهنگ و تاریخ کهن سرشار است که در هر نقطه از آن داستانی در مورد زیبایی و شکوه خواهید شنید. هندوستان از تاریخ ، شعر ، موسیقی و هنر لبریز است.

این کشور از دیرباز مورد توجه بازرگانان بسیار بوده است و به دلیل داشتن منابع طبیعی همیشه مورد هجوم همسایگان خود بوده است و سالهای زیادی را تحت سلطه کشورهای دیگر جهان گذرانده است. این کشور فوق العاده ثروتمند و غنی از منابع طبیعی، امروزه دومین کشور پرجمعیت دنیاست و بیش از یک میلیارد نفر جمعیت دارد .

حکومت هند جمهوری فدرال است که از ۲۵ ایالت تشکیل شده است . مرکز هند دهلی و پیش از آن آگرا بوده است. در سفر به هند نژاد ها، فرهنگ ها زبان ها و مذاهب مختلف را خواهید دید که یکی از جاذبه های فرهنگی بسیار منحصر به فرد است. فرهنگ‌ها و ادیان مختلف در این کشور بسیار متنوع و گوناگون هستند .

اکثر مردم هند، هندو هستند اما بوداییان، مسلمانان ،مسیحیان، یهودیان و سیک ها از مذاهب اصلی هندوستان هستند. از جاذبه های زیبای هند می توان به تاج محل در آگرا که بی شک یکی از عجایب هفتگانه جهان است اشاره کرد. بعد از آن شهر مقدس واراناسی که برای هندوها اهمیت بالایی دارد و در کنار رود گنگ بنا نهاده شده است .

شهر های مقدس بودائیان و معابد آنها و معبد طلایی که بزرگ ترین زیارتگاه سیک ها است . از دیگر جاذبه‌های هند می‌توان به قلعه سرخ دهلی نو و دروازه هند در بمبئی اشاره کرد .در مکا مسجد شما می توانید شکوه معماری اسلامی را در حیدرآباد هند ببینید. قلعه آمر در جیپور قرار دارد که یکی از قلعه های مستحکم و باشکوه سال‌های دور امپراتوری‌های هند است .

اما در کنار اینها نیز در تور هند می توانید ، سواحل گوا که گردشگران خارجی آن را کشف کردند و بیشتر به سواحل اروپایی شبیه است را ببینید . پارک های ملی از دیگر جاذبه های بزرگ هند است که بسیار وسیع و بکر هستند .

تور های هند

دانستنیهای مرتبط به سفر

تور بزرگ چین ویژه نوروز 1403
توربزرگ چین
تور فرانسه – ایتالیا (8 روز)
تور مالدیو

ویژه 30 اسفند 99

2 و 9 فروردین 1400
تور آنتالیا

ویژه28 و 30 اسفند

5 و 7 فروردین 1400