سفر به ترکیه
تور های ترکیه با دنیای پنج قاره

آشنایی با ترکیه

دروازه دنیای غرب و محصور شده با دو دریای سیاه و دریای مدیترانه باید کشوری بسیار زیبا باشد، اگر بدانیم این کشور مهد امپراطوری پر قدرت عثمانی نیز بوده است.

شهر استانبول که قلب گردشگری ترکیه است سالانه و به تنهایی میلیون ها نفر را به سمت خود می کشد. در سفر به ترکیه به هر شهری که پا بگذارید، جاذبه های تاریخی و طبیعی بی نظیری را خواهید دید که در تور ترکیه بسیاری از آنها را از نزدیک مشاهده خواهید کرد.

حال و هوای شرقی و سنتی با فضای غربی و مدرن در شهرهای بزرگ و کوچک ترکیه در هم آمیخته است. همین طور شهر های ساحلی مانند آنتالیا ،مارماریس، بدروم و ازمیر این کشور را به یک کشور پیشرو در صنعت گردشگری کرده است.

در سفر به ترکیه شهر های کوچک و بزرگی را خواهید دید که برای هرکدام جاذبه ای منحصر به فرد طراحی شده است. شهرهای بزرگ ترکیه از جاذبه های مدرن و سنتی سرشار است و شهر های کوچک هم با جاذبه هایی گردشگری متنوع سعی در جذب توریست داشته اند .

ترکیه آنقدر شهر های زیبا دارد که هنوز مقاصد مختلفی از آن برای ما ناشناخته است. تور ترکیه پرطرفدار ترین تور در کشور ماست که هر ساله هزاران نفر گردشگر به شهرهای مختلف ترکیه سفر میکنند.

مساجد و بناهای تاریخی، جاذبه های گردشگری طبیعی ، سواحل آبی و گرم ، دره ها و دریاچه ها در ترکیه فرصت بی نظیر برای آسودن و داشتن آرامشی عمیق در سفری رویایی است.

تور های ترکیه

شهر های ترکیه

دانستنیهای مرتبط به سفر

تور بزرگ چین ویژه نوروز 1403
توربزرگ چین
تور فرانسه – ایتالیا (8 روز)
تور مالدیو

ویژه 30 اسفند 99

2 و 9 فروردین 1400
تور آنتالیا

ویژه28 و 30 اسفند

5 و 7 فروردین 1400