تورهای تابستان

کدام تورهای تابستان اروپا را انتخاب کنیم؟

انتخاب مقصدی مناسب برای سفر همیشه یکی از دغدغه های ما بوده است. انتخاب مقصدی که ما را به چالش بکشد، ما را سرشار از حس زنده بودن کند و ما را با فرهنگ های مردمان دیگر سرزمین ها آشنا کند، همیشه هیجان انگیز و جذاب بوده است. سفر به مقاصد اروپایی و بازدید از شهرها و مکان هایی که از زیبایی سرشارند، بسیار پر طرفدار بوده و روز به روز بر مقاصدی که به روی گردشگران گشوده می شود، اضافه می گردد. در این مقاله قصد داریم به بررسی تورهای تابستانی اروپا بپردازیم که در صدر مقاصد گردشگری در جهان قرار دارند.

اگر چه مقاصد بسیاری در جهان وجود دارند که از زیبایی و جاذبه های گردشگری لبریز هستند اما در این مقاله قصد ما فقط معرفی بهترین مقاصد گردشگری اروپا می باشد. این مقاله ادامه مقاله ” بهترین مقاصد برای تورهای تابستان از نظر گردشگران” است که می توانید در بخش مجله دنیای پنج قاره آن را مطالعه کنید. با ما همراه باشید و قبل از انتخاب تورهای تابستان بهتر است این مقاله را بخوانید.

 تور تابستان سن-پترزبورگ و کشف یک ابرشهر تاریخی

سن پترزبورگ (St Petersburg) یادآور شکوه و جلال امپراطوری های پر قدرت روسیه بزرگ است. این شهر در فصل تابستان آب و هوایی بسیار مطلوب دارد و از سوی گردشگران بسیاری مورد توجه قرار می گیرد. شهر ترازهای روس، شهر پیتر بزرگ که یکی از زیباترین شهرهای جهان است در قسمت اروپایی روسیه و در ساحل خلیج فنلاند قرار گرفته است.

 پیروان سنت پیتر ، سن پترزبورگ را با بهره گیری از معماران اروپایی، کاخ ها و بناهای زیبایی را بنا نهادند تا سنت پترزبورگ به اولین شهر مدرن روسیه بزرگ تبدیل شود. اگر چه سن پترزبورگ سالهای متمادی به عنوان یک شهر تاریخی، جایگاه مهمی در جذب توریست داشته است اما به عنوان یک شهر پیشرفته نیز مطرح است که جاذبه های مدرنی را در دل خود جای داده است. برای تورهای تابستان سن پترزبورگ انتخاب فوق العاده ای است. با داشتن ساحلی زیبا، کانال ها و پل های متعدد که تعداد آنها به 342 پل می رسد، سنت پترزبورگ به شهری برای یک تعطیلات تابستانی انتخابی عالی است. فضاهای سبز و آثار تاریخی متعدد که در هر جای شهر دیده می شوند. این شهر را به بهشتی برای گردشگران تبدیل کرده است. تور تابستان سن پترزبورگ را انتخاب کنید تا یک سفر فوق العاده را تجربه کنید.

تور تابستان آلمان و بازدید از درسدن

شهر درسدن(Dresden) در شرق آلمان و مرکز ایالت ساکسونی قرار گرفته است. این شهر که در نزدیکی مرز جمهوری چک قرار گرفته است، رودی بزرگ و زیبا را در دل خود دارد که بر جذابیت های طبیعی این شهر افزوده است. درسدن هر سال مقصد گردشگری میلیون ها گردشگر است تا در تورهای تابستان این شهر بتوانند از لحظه های سفر لذت ببرند.

پل ها، بناها، کاخ ها و موزه ها همگی در درسدن جلوه ای از معماری اروپای غربی است. بازدید از این شهر در تابستان با آب و هوایی مطلوب به همراه تور تابستان آلمان یک سفر فوق العاده را رقم خواهد زد. در درسدن می توانید جاذبه های کم نظیری مانند موزه گرین والت(Green Vault) ،تراس بروهل(Bruehl Terrace)، خانه اپرای سمپر(Semper Opera House) ، کاخ زوئینگِر(Zwinger) و کلیسای فرائن(Frauenkirche) بازدید کنید.

تور تابستان سوئیس در اینترلکان(Interlaken)

اینترلکان در قلب کشور سوئیس و بین دو دریاچه بزرگ قرار گرفته است. همین امر باعث شده است این شهر به یکی از بهترین مقاصد اروپایی برای تورهای تابستان تبدیل شود. این منطقه همچنین برای ورزشهای هوایی مانند چتر بازی و پاراگلایدر یک مکان فوق العاده است. اگر به دنبال هیجان نیستید، می توانید از طبیعت کوه های بلند، دریاچه ها در دو سمت منطقه و آب و هوای دلپذیر در فصل تابستان لذت ببرید. تور سوییس و بازدید از این شهر را برای فصل تابستان انتخاب کنید تا دنیایی از رنگ ها و زیبایی را به چشم خود ببینید.

 بازدید از گنت (Ghent) در تورهای بلژیک

شاید وجود بروکسل و بروژ(Bruges)  در دو سو، وجود شهر گنت را پنهان می کنند اما این شهر واقعا یک مروارید پنهان در دل اروپا است. یکی از شهرهای زیبای اروپا که از بناهای تاریخی و معماری زیبایی بهره می برد تا خاطرات خوب را در ذهن گردشگران به یادگار بگذارد. گنت شهری با رستوران های شیک و غذاهای خوش طعم و رودی زیبا که در سراسر شهر جاری است خواهید یافت. اگر چه گنت را به شکلات های خوش طعمش می شناسند، اما واقعا گنت یکی از زیباترین مقاصد گردشگری اروپا است که کمتر شناخته شده تر از دیگر شهرهای بلژیک است.

لییریا (Leiria) در پرتغال یک شهر تاریخی و فوق العاده است

تورهای تابستان پرتغال همیشه پر طرفدار بوده است. اما لییریا شهری است که ناشناخته تر از شهرهای دیگر پرتغال است. لییریا یکی از شهرهایی است که می توانید بعد از بازدید از لیسبون ، تور یک روزه ای برای بازدید از لییریا داشته باشید. لییریا یک شهر دانشگاهی و ترکیبی از معماری قرون وسطی و مدرن است که سالانه صدها هزار نفر را به سمت خود جذب می کند. قلعه ها و آثار باستانی در فضای گرم و دوستانه شهر، در تورهای تابستان منتظر شما هستند.

شاید برخی از مقاصدی که در این مقاله معرفی شده است از مقاصد کمتر شناخته شده اروپایی باشد و در بین تورهای استاندارد آژانس مسافرتی گنجانده نشده باشند. اما نگران نباشید. شما می توانید با طراحی یک تور انفرادی( اختصاصی) برای خود و دوستانتان با یک جمع آشنا به یک تور اختصاصی بروید که همه المان های آن به دلخواه شما طراحی شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و با کمک و تجربه همکاران ما یک سفر فوق العاده را داشته باشید.

تازه ترین مطالب از مجله دنیای پنج قاره

تور آنتالیا ویژه 14 و 15 اردیبهشت ماه1403
تور چین ویژه خرداد 1403
تور فرانسه – ایتالیا (8 روز)
تور مالدیو

ویژه 30 اسفند 99

2 و 9 فروردین 1400