سفر به فلورانس
تورهای ایتالیا با دنیای پنج قاره

آشنایی با شهر فلورانس

فلورانس آنقدر زیبا و مهم است که طبیعی است، مردم برای زندگی در این شهر اصرار داشته باشند . همین موضوع باعث شده است که فلورانس شهری پر تراکم باشد. از طرفی فلورانس از بناهای تاریخی و باستانی لبریز است و همین دو دلیل باعث گشته است که این شهر یک شهر پر طرفدار باشد و گردشگران با پای پیاده بتوانند اکثر بناهای تاریخی که برخی از آنها مانند کلیسای جامع فلورانس، نماد شهر هستند را کشف کنند. در تور ایتالیا، فلورانس یکی از مقاصد شما خواهد بود که علاوه بر دیدن جاذبه های تاریخی می توانید با فرهنگ و غذاهای فلورانسی آشنا شوید.

هر ساله میلیون ها نفر از این شهر بازدید می کنند که در سال 1982 به ثبت جهانی رسیده است و یکی از شهرهایی است که به میراث جهانی تعلق دارد. ساختمان های سفیدرنگ و یا با رنگ روشن، با سقف های شیب دار قهوه ای رنگ مشخصه بازر این شهر هستند. کوچه ها و خیابان های شهر به صورت چشم گیری زیبا هستند و حس بودن در فضای تاریخی را القا می کنند. شهر فلورانس به گرانی شهرهای دیگر ایتالیا نیست و همین امر هم باعث محبوبیت بیشتر این شهر شده است. کافه ها و رستوران ها غذاهای بی نظیر ایتالیایی را سرو می کنند و گردشگران می توانند از بسیاری از بناها و موزه ها که در نوع خود بی همتا هستند بازدید کنند. تور فلورانس فرصت خوبی است که با آثار هنرمندان بزرگی همچون میکل آنژ و داوینچی آشنا شوید.

 همچنین می توانید در کنار رودخانه این شهر لحظات خوبی را کنار خانواده سپری کنید و از باغها و پارکهای فوق العاده این شهر نیز بازدید کنید . در تور ایتالیا بازدید از شهر زیبای فلورانس را از یاد نبرید.

تور های فلورانس

دانستنیهای مرتبط به تور های فلورانس

تور بزرگ چین ویژه نوروز 1403
توربزرگ چین
تور فرانسه – ایتالیا (8 روز)
تور مالدیو

ویژه 30 اسفند 99

2 و 9 فروردین 1400
تور آنتالیا

ویژه28 و 30 اسفند

5 و 7 فروردین 1400