تور های تابستان

تورهای تابستان در برترین سواحل جهان

یکی از برترین مقاصدی که می توانید برای تورهای تابستان انتخاب کنید یک ساحل زیبا و فریبنده است که در زیر نور آفتاب دراز بکشید و در کنار آبهای نیلگون ساحل آرامشی عمیق را درک کنید. فصل تابستان در سواحل بی نظیر جنوب شرق آسیا، سواحل جنوب اروپا و همین طور سواحل آمریکای مرکزی و جنوبی یک تعطیلات رویایی رقم خواهد زد. در این مقاله قصد داریم به معرفی چند ساحل زیبا در سراسر جهان بپردازیم که برای تورهای تابستانی مقاصد فوق العاده ای هستند.

ساحل تالوم (Tulum) در مکزیک

این ساحل در غرب کشور مکزیک و بین خلیج مکزیک و دریای کارائیب قرار گرفته است. تالوم در ساحل دریای کارائیب یکی از بهترین مجموعه ساحلی از آثار باستانی قوم مایا، هتل ها و امکانات رفاهی بی نظیر را در قلب خود دارد. در این ساحل زیبا با شن و ماسه سفید و آبهای نیلگون در یکی از امن ترین سواحل مکزیک آرامش را با تمام وجود احساس خواهید کرد. تورهای تابستان مکزیک را بدون بازدید از این ساحل زیبا تمام نکنید.

تورهای تابستان

ساحل نواجیو (NAVAGIO BEACH) جزیره زاکینث(ZAKYNTHOS) در کشور یونان

یکی از سواحل غربی جزیره زاکینث یونان، ساحل نواجیو است. البته همه سواحل این جزیره و جزایر دیگر یونان به نوعی از زیبایی محسور کننده بهره می برند. اما این ساحل یکی از اعجاب انگیز ترین جزایر جهان است. شاید عکس های فریبنده این ساحل زیبا را در سایت های مختلف و بر روی کارت پستال ها دیده باشید اما اگر قصد دارید این ساحل را از نزدیک ببینید، تورهای تابستان یونان بهترین فرصت برای شما است.

تور تابستان یونان

ساحل جزیره ترک اند کیکس(TURKS & CAICOS) در خلیج گریس

این جزیره در آبهای اقیانوس اطلس شمالی در همسایگی کشور کوبا قرار گرفته است. یکی از جذابترین جزایر جهان که روزهای آفتابی و لذت بخشی را در اختیار گردشگران قرار خواهد داد. یک ساحل مخروطی شکل که 19 کیلومتر از شفاف ترین آبهای جهان و شن و ماسه سفید رنگ را دارا است. ساحل جزیره “ترک اند کیکس” یکی از زیباترین و پر طرفدارترین مقاصد برای تورهای تابستان شناخته می شود.

ساحل وایت هیون (WHITEHAVEN BEACH) در منطقه کویین لند(QUEENSLAND) استرالیا

ساحل وایت هیون در شمال شرقی استرالیا، به راستی یک بهشت سفید است که هر ساله گردشگران بسیاری را به سمت خود می خواند. تورهای تابستان استرالیا با بازدید از این ساحل زیبا یکی از استثنایی ترین سفرهای عمرتان را رقم بزنید. شن و ماسه درخشان این ساحل با انعکاس نور بی نظیر خود این ساحل را به جواهری در میان سواحل طویل استرالیا تبدیل کرده است. این ساحل که یکی از معروف ترین سواحل جهان است 7 کیلومتر ساحل زیبا و گرم را در فصل تابستان به شما ارائه خواهد داد که از امکانات رفاهی بسیار بالا برخوردار است.

لانگ بیچ(LONG BEACH) جزیره ونکوور کانادا

لانگ بیچ طولانی ترین ساحل شنی در جزیه ونکوور کانادا است که بخشی از یک پارک حفاظت شده در ساحل اقیانوس آرام شمالی است. 16 کیلومتر از بی نظیر ترین چشم اندازهای ساحلی و جنگلهای بارانی سبز و پر درخت را در این ساحل زیبا خواهید دید. تورهای تابستان کانادا فرصت دیدن مهاجرت بزرگ نهنگ ها است که در آبهای این جزیره خواهید دید. در این مهاجرت بزرگ تقریبا 20 هزار نهنگ در فصل های بهار و تابستان از این آبها عبور خواهند کرد که منظره استثنایی را به وجود می آورد.

تور تابستان کانادا

سواحل نام برده شده در این مقاله جزو سواحلی هستند که برای تورهای بهار و تابستان پیشنهاد شده اند. البته این سواحل در فصول دیگر نیز زیبایی های خاص خود را دارند. با توجه به اینکه این سواحل فقط بخش کوچکی از هزاران ساحل زیبا در سراسر نقاط جهان هستند، سعی داریم در مقالات بعدی باز هم به بررسی سواحل متنوع دیگر بپردازیم. شاید این سواحل به ندرت در تورهای استاندارد آژانسهای هواپیمایی قرار گیرند. اما شما از طریق یک تماس با کارشناسان با تجربه آژانس مسافرتی دنیای پنج قاره، می توانید تور انفرادی( اختصاصی) خود را داشته باشید تا با خیالی آسوده به هر ساحل زیبا که مشتاق دیدنش هستید سفر کنید.

تازه ترین مطالب از مجله دنیای پنج قاره

تور آنتالیا ویژه 14 و 15 اردیبهشت ماه1403
تور چین ویژه خرداد 1403
تور فرانسه – ایتالیا (8 روز)
تور مالدیو

ویژه 30 اسفند 99

2 و 9 فروردین 1400