تورهای رم

بهترین نقاط برای عکاسی در تور رم

شهر رم پایتخت کشور ایتالیا،یکی از شهر های کهن ترین شهرهای جهان محسوب می شود. این شهر زیبا با مناطق گردشگری زیبا و باشکوه توانسته مسافران زیادی را هر ساله به سمت خود جذب کند و چنان که مردم ایتالیا معتقدند که تمام جاده ها به ایتالیا ختم می شود. در این مقاله سعی داریم تا بهترین مکان های شهر رم را که برای عکاسی در تور رم میتوانید انتخاب کنید را معرفی کنیم:

 

1-فواره تروی(Trevi Fountain)

فواره تروی یا چشمه عشاق یکی از بی نظیر ترین مناظر در رم است به طوری که هیچ گردشگری این منظره فوق العاده را از دست نمی دهد. قدمت این فواره به 19 سال قبل از میلاد مسیح برمیگرددکه مجسمه آن یکی از زیبا ترین و بزرگترین مجسمه ها در دنیا است. نمی شود به این مکان زیبا رفت و عکاسی نکرد. اما معمولا در تمام روز  میزبان 100 ها گردشگر است که برای بازدید و عکاسی به این مکان آمده اند که عکس گرفتن را سخت می کنند.

توصیه : اگر میخواهید کادری بدون وجود گردشگران داشته باشید و از این فواره زیبا عکس بگیرید، ساعت 6 صبح در این مکان حضور داشته باشید چون این ساعت شاید تنها فرصتی باشد که به راحتی بتوانید عکس بگیرید.

 

2-پله های اسپانیایی(The Spanish Steps)

پله های اسپانیایی که در میدان اسپانیا در شهر رم قرار دارد یکی از جاذبه های محبوب در این شهر محسوب می شود. پله های اسپانیا عریض ترین پله در کل اروپا است که گردشگران و مردم شهر رم بر روی آن می نشینند و به گفت و گو و استراحت میپردازند. این منظره زیبا نیز مانند فواره تروی یکی از شلوغ ترین نقاط در رم است.

توصیه:بین ساعات 6 تا 8 صبح میتوانید از خلوتی این منظره زیبا برای عکاسی استفاده کنید تا کادری زیبا از این 138 پله عریض داشته باشید.

 

3-میدان پوپولو (Piazza del Popolo)

میدان پوپولو یا میدان مردم یکی از میادین قدیمی شهر رم است که در قرن 19 ساخته شده است. این میدان که در قدیم دروازه ورودی شهر رم بوده است، امروزه یکی از دیدنی های شهر رم محسوب میشود. این میدان که در سه طرف خود مکان های دیدنی را جای داده به یکی از سوژه های مهم برای گردشگران و عکاسانی که به رم سفر میکنند بدل شده است.

توصیه: اگر به میدان پوپولو رفتید حتما زمانی را برای عکسی با کلیسای دوقلو که در مجاورت این میدان قرار دارد اختصاص دهید.

4-پارک ویلا بورگز (Villa Borghese)

پارک بورگز دومین پارک بزرگ رم است. این پارک دارای موزه و ساختمان های مختلف است که معروف ترین آن موزه گالریا بورگز است.

توصیه ما : می توانید عکاسی را در فضای باز این پارک زیبا شروع کنید و با عکاسی در موزه گالریا بورگز با مجسمه های زیبای درون آن به پایان برسانید.

5- کولوسئوم (The Colosseum)

تورهای رم

آخرین و شاید زیباترین نمادهای ایتالیا که قصد معرفی آن را داریم تماشاخانه ای زیبا در قلب شهر رم است که یکی از عجایب هفتگانه دنیای مدرن نیز محسوب  می شود.

سفر به رم بدون دیدن این سازه شگفت انگیز تکمیل نمی شودو عکاسی در این مکان به یکی از بهترین تجربه های عکاسی تان بدل خواهد شد.

 

تازه ترین مطالب از مجله دنیای پنج قاره

تور آنتالیا ویژه 14 و 15 اردیبهشت ماه1403
تور چین ویژه خرداد 1403
تور فرانسه – ایتالیا (8 روز)
تور مالدیو

ویژه 30 اسفند 99

2 و 9 فروردین 1400