تورهای یونان

آتن و شهر باستانی دلفی را در تور یونان ببینید

شهر دلفی(Delphi) یکی از شهرهای تاریخی یونان که در قلب این کشور زیبا قرار دارد هر ساله پذیرایی هزاران توریستی است که به این شهر اعجاب انگیز سفر می کنند. منطقه کوهستانی دلفی که از درختان سر سبز پوشیده شده دارای سایت های گردشگری جذابی است که طرفداران بسیار دارد. از سوی دیگر، شهر آتن نیز به عنوان مرکز کشور یونان و یکی از کهن ترین شهرهای جهان، با تاریخی چند هزار ساله که در قلب خود دارد، میراثی کهن را به گردشگران نشان می دهد.

آتن قلب گردشگری یونان است.

اگر چه جزایر بسیاری در یونان وجود دارند که این کشور را برای گردشگرانی که به دنبال یک تور تابستانی هستند، جذاب می کند. اما آتن همواره به عنوان مقصد اصلی در تورهای یونان به شمار می رفته است. آتن، پایتخت یونان، ترکیب بی‌نظیری از تاریخ ، هنر و فرهنگ، سرزمین غنی از آثار باستانی کهن و باشکوه است. سفر به آتن فرصت کشف آثار باستانی و تاریخی است که چراغ روشن والهام بخشی برای پیشرفت در دنیای باستان بوده است. آتن یکی از شهرهایی است که هنر و معماری را در خود پرورانده و به ثمر رسانده است. آتن را با تمام زیبایی های دنیای کهن و مدرن امروز خواهید شناخت که بی شک یکی از الهام بخش ترین شهرهای جهان است.  در تور یونان آکروپولیس آتن(Acropolis of Athens) را خواهید دید. آکروپولیس باشکوه و باوقار، یکی از جاذبه هایی است که در قدمت و جلال زبانزده معماران جهان است. اولین بناهای باشکوه و عظیم جهان که مرکز همایش ها، جشن ها و سخن رانی های امپراطوران و تصمیم گیری های بزرگ بوده اند. آکروپولیس یک اسم عام برای نمادهای تصمیم گیری و حکومت است اما آکروپولیس آتن آنقدر با اهمیت و مشهور است که این بنا را به طور خاص آکروپولیس می نامند. این بنای زیبا به دلیل قرار گرفتن در مکانی مرتفع، از هر کجای شهر آتن دیده می شود و به عنوان نماد گردشگری این شهر خودنمایی می کند.

آتن پر از سایت های باستانی و موزه های حیرت انگیز است. پارتنون(Parthenon)، ارختئوم(Erechtheum)،سازه زئوس(Olympian Zeus) ، موزه باستان شناسی ملی(National Archaeological Museum)، تئاتر دیونیسوس(Theatre of Dionysus) و ده ها جاذبه دیگر تنها بخشی از جاذبه های گردشگری آتن است.

شهر آتن آنقدر جاذبه دارد که هر گردشگری را مجذوب خود خواهد کرد. ما در یک مقاله جداگانه به معرفی جاذبه های ذکر شده خواهیم پرداخت تا با این جاذبه ها بیشتر آشنا شوید.

تور تابستان یونان

چرا باید تور تابستان یونان را انتخاب کنیم

تورهای تابستان یونان یکی از بهترین تورهایی است که در کشور ما نیز طرفداران زیادی دارد. این تورها شامل گردش در شهرهای باستانی، دیدن جزایر زیبا و آرامش یافتن در سواحل مختلف این کشور فوق العاده اعجاب انگیز می شود. سفر به آتن و دیدن جاذبه های تاریخی و باستانی در کنار بازدید از دلفی که یکی از مناطق غنی باستانی یونان است شما را مجذوب خود خواهد کرد. در تور یونان شهر دلفی را خواهید دید که مملو از جاذبه های بی نظیر است. در این قسمت می خواهیم چند جاذبه برتر دلفی را معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

  • سایت باستانی دلفی یکی از برترین سایت های گردشگری در جهان است که بعد از آکروپولیس آتن بیشترین بازدید کننده را در تورهای یونان دارد. این شهر باستانی در ارتفاعات منطقه دلفی قرار گرفته است و بر طبق افسانه های یونان باستان مرکز جهان بوده است.
  • جاذبه های تفریحی این شهر هم با هتل ها و رستوران های متعدد چشمگیر و جالب است. روستای کوهستانی آراخووا(Arachova) و کوه پرناسیس(Parnassus) که پیست اسکی مطلوبی دارد از جمله این جاذبه های تفریحی هستند.
  • موزه باستان شناسی شهر دلفی از آثاری لبریز است که در دنیا نظیر ندارند. این آثار از آثاری هستند که در سایتهای گردشگری و باستانی این شهر پیدا شده اند. اگر چه شهر دلفی لبریز از معابد باستانی است اما پیشنهاد می کنیم در تورهای تابستان یونان به این موزه باستان شناسی نیز سر بزنید.
  • مجموعه گنجینه آتنی ها (Treasury of the Athenians) که در قالب یک معبد باستانی است که در 510 سال قبل از میلاد ساخته شده است. در این معبد کتیبه ارزشمندی هم وجود داشته است که هم اکنون در موزه باستان شناسی شهر دلفی نگه داری می شود و کتیبه ای که در گنجینه آتنی ها قرار دارد یک کپی از کتیبه اصلی است.

در این مقاله به معرفی مختصر از شهر آتن پرداخته شد که در مقاله ای به صورت جداگانه و به طور مفصل به معرفی جاذبه های آتن خواهیم پرداخت. در تورهای تابستان یونان ،آتن و دلفی را در برنامه سفر خود خواهید داشت اما اگر می خواهید تور یونان را به صورت اختصاصی داشته باشید کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید تا بهترین برنامه سفر را با توجه به علاقه شما آماده کنند.  

تازه ترین مطالب از مجله دنیای پنج قاره

تور آنتالیا ویژه 14 و 15 اردیبهشت ماه1403
تور چین ویژه خرداد 1403
تور فرانسه – ایتالیا (8 روز)
تور مالدیو

ویژه 30 اسفند 99

2 و 9 فروردین 1400