تور انفرادی یا تور اختصاصی چیست؟

اصطلاح تورهای انفرادی به تورهایی اطلاق می شود که مسافران به صورت اختصاصی، خدمات تورهای خود را انتخاب می کنند . در تورهای انفرادی یا همان تور های اختصاصی مسافران می توانند به صورت فردی یا در قالب گروهی از دوستان یا آشنایان خود ، مقصد و مسیر تور خود را انتخاب می کنند .

آژانس دنیای پنج قاره با همکاری کارگزاران سفر و سابقه درخشان در اخذ ویزاهای مختلف از جمله ویزای کانادا و ویزای شنگن و برگزاری تورهای انفرادی (اختصاصی) در طول سفر همراه گردشگران و مسافران خود خواهد بود .

آژانس دنیای پنج قاره در طول سال های فعالیت خود با بهره گیری از کارشناسان خبره و برنامه ریزی دقیق مطابق با میل  و سلیقه مشتریان خود ، تورهای انفرادی (اختصاصی) خود را با همکاری همه جانبه هتل های داخلی و خارجی و تور لیدرهای حرفه ای در مسیر های مختلف می تواند .خواست شما را به واقعیت تبدیل می کند.

در تورهای انفرادی اختصاصی همه المان های سفر در اختیار متقاضیان تور است. آژانس دنیای پنج قاره با برنامه ریزی دقیق ،  منطبق بر خواسته ها، نیازها و بودجه شما تورهای انفرادی را برگزار می کند.

سفری به سلیقه خودتان

تور های انفرادی
تور های انفرادی
تور های انفرادی

1.انتخاب مقصد

تور های انفرادی

بر اساس علاقه، نوع جاذبه ها، محل قرارگیری و هر نیاز دیگری، مقصد سفر خودتان را انتخاب کنید. تور انفرادی شما می تواند یک یا چندین مقصد باشد.

اخذ ویزای شنگن برای تور انفرادی اروپا یا ویزای انواع کشور های دیگر. نمایندگان متخصص ما در تمامی مراحل از پر کردن فرم ها و تعیین وقت سفارت تا تکمیل مدارک ویزا و ارسال پاسپورت، در کنار شما هستند.

2.اخذ ویزا

تور های انفرادی

3.صدور بلیط پرواز

تور های انفرادی

می توانید با تمام شرکت های هواپیمایی مورد نظر خود به سفر بروید و محدود به پرواز های گروهی تور ها نیستید. ساعت پرواز، کلاس پرواز  و مسیر پرواز را آنطور که می خواهید انتخاب کنید.

هتل و اقامتگاه خود را کاملا متناسب با سلیقه و بودجه خودتان انتخاب کنید. موقعیت و درجه هتل را با با آزادی عمل کامل برگزینید و از آن مهمتر، هر چند شب که خواستید در هر شهر توقف کنید. از واحد رزرو هتل ما بخواهید تا صد ها انتخاب را در اختیار شما بگذارند.

4.رزرو هتل

تور های انفرادی

5.خدمات گردشگری

تور های انفرادی

از تمامی خدمات ضروری و خاص گردشگری بهره ببرید. بیمه مسافرتی، گواهینامه بین المللی و اجاره خودرو بدون سرنشین، ترانسفر های فرودگاهی، گشت های اختصاصی، سفر با کشتی های کروز (کشتی های تفریحی)، رزرو پرواز و قطار های داخلی و…

ما در کنار شما هستیم تا شما کاملا براساس علاقه، بودجه، زمان و سایر نیاز های خود، سفر کنید...

برخی از نمونه های تور انفرادی اروپا و سایر مقاصد

سفر اختصاصی شما می تواند حتی تنها با نفری 590 یورو آغاز شود!

سوالات متداول

تور انفرادی چیست؟

تورهایی است که مسافران به صورت اختصاصی خدمات تور خود را انتخاب می کنند.و در آن می توان هتل، پرواز و خدمات گردشگری دلخواه را بدون محدودیت های یک تور متداول انتخاب کنند.

آیا تور انفرادی اروپا شامل اخذ ویزای شنگن است؟

بله، در صورتی که مسافران ویزای شنگن نداشته باشد آژنس می تواند ویزای شنگن برای آن ها درخواست کند.

آیا هزینه تور انفرادی ارزان تر از تور های گروهی است؟

بستگی دارد؛ انتخاب شما تور های لوکس باشد یا ارزان قیمت اما باید در نظر بگیرید که تمام خدمات تور با توجه به بودجه و انتخاب شما تهیه خواهد شد.