چرا برای تور های گشت شهری دبی دنیای پنج قاره را انتخاب کنید

با ایستادن در صف های طولانی برای خرید بلیط وقت خود را از دست ندهید

گشت های شهری دبی را به ریال خریداری کنید

گشت های شهری دبی را تا ۳۰٪ ارزان تر خریداری نمایید

دنیای ماجرا جویی آی ام جی

. آی ام جی، سرزمینی کامل برای تفریح، خرید، فراغت و سرگرمی، مهمان نوازی و صرف غذاست. شهربازی آی ام جی در نهایت توانست در سطح بین المللی عنوان بزرگترین شهربازی سرپوشیده را از آن خود کرد. آی ام جی | IMG نخستین محل سرگرمی مگا تئاتری دبی است و هیجان در 4 بخش مختلف این سرزمین استثنایی به نوعی مختلف و متفاوت است. از این رو، مهمانان زیادی از سرتاسر دنیا برای تفریح و سرگرمی ساعاتی را در شهربازی آی ام جی دبی سپری می کنند و این شهربازی مرکز تفریح داغ و محبوب دبی محسوب می شود. 

Img8

تور کشتی دبی مارینا

تور کشتی کروز دبی یکی از پرطرفدارترین تورهای دریایی در بین علاقمندان به گردشگری در کشورهای مختلف و البته ایرانی ها است. اگر قبلاً لذت سفر با تور کشتی کروز دبی را چشیده باشید به احتمال فراوان باز هم راغب به تکرار این تجربه شیرین هستید اما اگر تا به حال با تور کشتی کروز دبی سفر نکرده اید پیشنهاد می دهیم که حتماً به این گزینه نیز فکر کنید زیرا تور کشتی کروز دبی می تواند خالق خاطره ای خاص و خاطره انگیز باشد. با تور کشتی کروز دبی می توانید از زیبایی های طبیعی و ساختگی دبی و سایر بنادر اطراف دبی دیدن کنید.

تور آکواریوم دبی

آکواریوم بزرگ دبی حدود 10 میلیون لیتر آب برای پر کردن این آکواریوم استفاده شده است و در این آکواریوم  33000 هزار نوع جانور آبی دیده می شود و مهم ترین قسمت این آکواریوم تونل این است که 51 متر طول ، 20 متر عرض و 11 متر ارتفاع دارد و شما حس خواهید کرد که دقیقا زیر آب قرار دارید . ضمنا شما در تور دبی میتوانید سوار یه قایق شوید که دارای کف شیشه ای می باشد و از داخل آن از دیدن این همه حیوانات و ماهی های خوشگل داخل آب لذت ببرید.

aqua8

تور بیگ باس

اتوبوس ها ی بیگ باس در ۵۰ ایستگاه که در نزدیکی جاذبه های دبی هستند، توقف دارند. تورهای یک روزه، دو روزه یا ۵ روزه با تورهای اتوبوسی دبی به شما امکان تماشا و بازدید از تمام جاذبه های بی نظیر شهر را می دهد و در عین حال، شما را از گرفتن تاکسی و سختی سیستم حمل و نقل در دبی می رهاند. در این ۵۰ توقف، جاذبه هایی همچون برج خلیفه، مسجد جمیرا، برج های امارات، آتلانتیک د پالم، کانال دبی و بسیاری دیگر قرار گرفته اند که یک به یک به شما معرفی می نماییم. قطعا دیدن و لذت بردن از تمام جاذبه های دبی در یک روز امکان پذیر نخواهد بود.

تور برج خلیفه

این برج توسط شرکت آمریکایی سام با ترکیبی از معماری اسلام و صحرا طراحی شده است، در این طراحی ار گل صحرایی استفاده شده است. علاوه بر ظاهر زیبایی که این طرح دارد نیرویی که باد در طبقه های فوقانی وارد می کند را نیز مهار می کند. نکته محیط زیستی که در مورد این برج مورد توجه است، سیستم خنک کننده پیشرفته آن است، رطوبت به همراه هوای گرم دبی وارد این سیستم می شود  و حجم بسیاری از بخار آب از راه کندانسور وسیله های خنک کننده به مایع مبدل می شود. حجم این آب بسیار است و در سال برای موارد مختلفی مصرف می شود.
معماری مدرن و شگفت انگیز برج خلیفه آن را نسبت به دیگر سازه های دبی متمایز کرده است، سازه ای که هر بیننده ای را مات و مبهوت خود می کند.

burj-khalifa8
canal8

تور کشتی کروز کانال

کشتی کروز یکی از بهترین تفریحات برای کسانی است که به گشت های دریایی علاقه مند می باشند. تور کشتی کروز یونان یکی از معروف ترین تورهای دریای دنیاست که طرفداران بسیار زیادی دارد.

تور سرزمین فراری

سرزمین فراری دبی با وسعت 200000 متر مربع و در جزیره یاس ابوظبی ساخته شده و به عنوان تنها شهربازی فراری در دنیاست. در این شهر بازی در کمترین زمان به مفهوم جدیدی از سرعت و هیجان دست خواهید یافت. فراری ورلد Ferrari World از بزرگ ترین شهربازی های سرپوشیده و همچنین جذاب ترین مجموعه تفریحی در دنیاست. در سرزمین دبی مجموعه ای از بازی های متنوع و پرسرعت وجود دارد. ساخت فراری ورلد از سال 2007 شروع و پس از 3 سال در سال 2010 به اتمام رسید. 

ferari-world777
lagunna8

تور پارک آبی لاگونا

 پارک آبی لاگونا در مرکز خرید لامر دبی واقع شده است و به چهار منطقه تقسیم می‌شود: موج‌سواری، استراحتگاه، سرسره و گودال. همچنین یک استخر، رودخانه تنبل، دکه‌های فروش غذایی و یک فروشگاه در این مجموعه قرار گرفته‌اند. این پارک آبی امکان دسترسی مستقیم به ساحل جمیرا را نیز دارد. 

تور تاتر لاپرله

لاپرله (La Perle) یک نمایش زنده فراموش نشدنی است که در قلب شهر دبی و منطقه الحبتور سیتی اجرا می شود. این برنامه یک شاهکار خواهد بود که توسط یک کارگردان معروف برنامه های زنده و تئاتر با نام فرانکو دراگون کارگردانی می شود. با آغاز کار La Perle ، عصر جدیدی از سرگرمی ها به دبی وارد شده است. این برنامه توسط 65 هنرمند بین المللی در زمینه های مختلفی از حرکات آکروباتیک گرفته تا بدلکاری اجرا می شود ، برنامه ای هیجان انگیز که نباید از دست داد.

lapele777
lego777

تور لگولند

لگو لند دنیایی است که در آن، قطعات لگو به زندگی واقعی پا می‌گذارند. این پارک برای خانواده‌هایی ایده‌آل است که فرزندانی تا ۱۲ سال دارند. در این مجموعه‌ی تفریحی جذاب، بیش از ۴۰ وسیله‌ی تفریحی و ۱۵ هزار مدل لگو وجود دارد. بسیاری از جاذبه‌های این پارک نیازمند این است که بچه‌ها همراه با یکدیگر کار گروهی انجام دهند و از مهارت‌های خود برای هدایت کشتی یا راندن ماشین استفاده کنند.

تور پارک موشن گیت

پارک موشن گیت دبی، بزرگ ترین پارک موضوعی هالیوود است که در تاریخ شانزدهم دسامبر سال 2016 میلادی در شهر دبی افتتاح شده است. این پارک دارای حدود 27 وسیله تفریحی مهیج است که هر کدام از آن ها از سیزده انیمیشن و فیلم ماندگار الهاک گرفته اند. از جمله فیلم های به یاد ماندنی که وسایل تفریحی را بر اساس آن ها ساخته اند می توان به شرک، شکارچیان روح، عطش مبارزه و غیره اشاره کرد.

motiongate777
safari777

تور سافاری

هدف اصلی نشان دادن چهره واقعی کوير و زندگی باديه نشينان و آشنایی با فرهنگ و آداب و رسوممردم دبی است . مدت زمان اين گردش می تواند بين چند ساعت تا چند روز متفاوت باشد که به سلیقه شما گردشگران عزیز بر میگردد و در رايج ترين آن شما حدود سه يا چهار بعد از ظهر به طرف صحرا حرکت کرده و در اولين قسمت با ماشين های چهار محور ۴ WD به گردش در ميان تپه های شنی کوير می روید و سپس به يک کمپ می رسيد که بصورت سنتی طراحی و ساخته شده است .

تور اسکی دبی

اسکی دبی بعنوان یکی از مفرح ترین جاذبه های گردشگری دبی و بزرگترین پیست اسکی سرپوشیده دنیا، طرفداران بسیار زیادی دارد. اسکی دبی در مجموعه امارات مال واقع گردیده است و در سال 2005 افتتاح شده است. از زمان افتتاح پیست اسکی دبی این پیست، تبدیل به مهمترین مرکز اسکی سرپوشیده منطقه شد که گردشگران متعددی را از دور و نزدیک به طرف خود جذب می کند.

ski777
vip-tour777

تور گشت شهری VIP

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطر آنچنان که لازم است.

تور پارک آبی وایلد وادی VIP

پارک آبی وایلد وادی دبی در سال 1999 میلادی در ایالات متحده عربی و در شهر دبی ساخته شد. این پارک آبی را که در خیابان جمیرا و میان دو هتل جمیرا بیچ و برج العرب قرار گرفته، شاید بتوان بهترین پارک آبی در دنیا (بدون در نظر گرفتن آمریکا) نامید.

vip-water777
waldisni777

تور سرزمین برادران بروس

این پارک شامل ۶ منطقه‌ی تفریحی از جمله «متروپولیس دی. سی»، «گاتهام سیتی»، «کارتون جانکشن»، «بدراک»، «دینامیت گولچ» و «وارنر بروس پلازا» است.
پارک سرپوشیده‌ی «دنیای برادران وارنر» با ۱٫۶۵ میلیون فوت مربع با سرگرمی‌‌های فریبنده‌ی خود پذیرای مهمانان خواهند بود.

تور ترکیبی پارک آبی یاس و دنیای فراری

سرزمین فراری دبی با وسعت 200000 متر مربع و در جزیره یاس ابوظبی ساخته شده و به عنوان تنها شهربازی فراری در دنیاست و همچنین پارک آبی جزیره ی یاس دبی از زیباترین و بزرگترین پارک های آبی جهان محسوب میشه پس چه بهتر که هر دورا در یک بلیط و ارزان تر تهیه کنید.

water-and-frrari-combo777
water-park777

تور پارک آبی وایلد وادی

پارک آبی وایلد وادی دبی در سال 1999 میلادی در ایالات متحده عربی و در شهر دبی ساخته شد. این پارک آبی را که در خیابان جمیرا و میان دو هتل جمیرا بیچ و برج العرب قرار گرفته، شاید بتوان بهترین پارک آبی در دنیا (بدون در نظر گرفتن آمریکا) نامید.

تور پارک آبی یاس

پارک آبی جزیره ی یاس دبی از زیباترین و بزرگترین پارک های آبی جهان محسوب میشه . در پارک آبی یاس دبی ، امواجی با ارتفاع سه متر که بلندترین امواج پارک های آبی جهان هستن  ، ورزش و تفریحی بسیار هیجان انگیز و لذتبخش رو برای شما رقم میزنن البته امکان و امکانات بازی های مهیج دیگه ای هم در این پارک وجود داره . در کنار پارک آبی یاس رستوران ها و مراکز خرید بزرگی بچشم میخوره که خیال گردشگرا رو واسه صرف ناهار و میان وعده و یا خرید چیزهای مورد نیاز ، راحت میکنه .

yas8

تور گشت شهری دبی

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.