سفر ماه عسل

پنج مقصد زیبا برای یک سفر ماه عسل رویایی در آسیا

انتخاب مقصد سفر همیشه یکی از دغدغه گردشگران بوده است. اما این دغدغه وقتی حساسیت بیشتری میابد که سفر مهمی در پیش باشد. مانند سفر ماه عسل یا  سفر برای جشن عروسی که انتظار می رود یک مقصد جدید و لوکس باشد تا یک سفر رویایی و به یاد ماندنی را رقم بزند. برای این منظور قصد داریم پنج مقصد رویایی در قاره آسیا را معرفی کنیم که برای سفر ماه عسل بسیار مناسب هستند. مقاصد ماه عسل که در این مقاله معرفی می شود، برای بودجه های سفر مختلفی مناسب است و زوج های جوان می توانند با هر بودجه  سفر، یکی از این مقاصد را انتخاب کنند و روزهای خوبی را در کنار هم بگذرانند.

 

استانبول عروس شهرهای ترکیه ،برای جشن عروسی و سفر ماه عسل بسیار مناسب است.

تور استانبول یک تور مقرون به صرفه و مناسب برای داشتن ماه عسلی خوب و عاشقانه در کنار دریای مرمره است. این شهر که قاره اروپا و آسیا را به هم می رساند از جاذبه های تفریحی و تاریخی سرشار است. سفر به استانبول با دنیایی از خاطره و تفریح همراه خواهد شد. روزهای آفتابی، ساحل زیبا و جاذبه هایی که استانبول با شکوه را در برگرفته اند، سفر ماه عسل را به یک سفر به یادماندنی تبدیل خواهد کرد.

یک سفر ماه عسل بر روی ابرها در شهر زیبای دبی

دبی شهر آسمان خراش های بلند، شهر ” ترین ها ” است.  در تور دبی برجهای بلند، بناهای مدرن و با شکوه و از همه مهمتر مراکز خرید که جذابترین قسمت سفر ماه عسل است! منتظر زوجهای جوان هستند. امکانات رفاهی در کنار هتل هایی با تنوع قیمتی بالا می تواند برای هر بودجه بسیار مناسب باشد. برای کسانی که می خواهند یک ماه عسل مقرون به صرفه و در عین حال پر از خاطرات خوش داشته باشند ، دبی یکی از بهترین گزینه ها است.

 

در سفر به سنگاپور، یک ماه عسل لوکس و فوق العاده داشته باشید.

اگر به دنبال یک ماه عسل رویایی و لوکس هستید، به سنگاپور سفر کنید. هتل های لوکس، جزیره ای پر از نور ، مراکز خرید بی نظیر، جاذبه های شهری نفس گیر و یک عالمه جاذبه طبیعی دیگر، این شهر را به بهشتی برای سفر ماه عسل تبدیل کرده است. سنگاپور شهر عجایب است. سواحل و بندرگاه های شگفت انگیز، باغ های میلیون دلاری و تجمل که در همه شهر گسترده شده است، از سنگاپور یک مقصد لوکس برای سفر ماه عسل ساخته است.

پوکت مقصدی برای سفر ماه عسل که زوجها خواهان آن هستند.

پوکت یک مقصد عاشقانه است که سفری زیبا در یک جزیره گرم و آفتابی را برای شما که خواهان یک سفر ماه عسل استثنایی هستید به ارمغان خواهد آورد. رستوران های ساحلی و آفتاب گرم، صخره های ساحلی زیبا و غروب آفتاب تماشایی همه نوید یک ماه عسل بی نظیر را جزیره پوکت تایلند را می دهد.

گوا(Goa) در هندوستان میزبان عالی برای سفر ماه عسل شماست

برای سفر ماه عسل چه جایی بهتر از هندوستان؟ هندوستان کشور عشاق و فرهنگ عاشقانه، تاج محل و رود گنگ است. اما برای سفر ماه عسل، شهر ساحلی گوا در ساحل دریای عرب، یک شهر رویایی برای رقم زدن یک سفر عاشقانه است. گوا با جزایر زیبا، کلبه های ساحلی، آفتابی درخشان و گرم، قایق های محلی ارزان قیمت و آبهای آبی بیکران رقیبی استثنایی برای جزایر مالدیو است. با این تفاوت که سفر به گوا ارزان تر تمام می شود و شما می توانید با صرف هزینه بسیار کمتر از هر شهر ساحلی دیگر، یک تور ماه عسل اختصاصی را در گوا بگذرانید.

مقاصد مختلف دیگری در آسیا و سایر نقاط دیگر جهان وجود دارد که مقاصد نفسگیری برای سفر ماه عسل هستند. هر کدام از این مقاصد مزایا و ویژگی های خاص خود را دارند. اما شما می توانید برای طراحی و چیدن برنامه سفر ماه عسل اقدام کنید و یک تور ماه عسل اختصاصی را با کمک تورهای انفرادی ما داشته باشید که همه عناصری که می خواهید در تور ماه عسل اختصاصی شما اجرا شود. هتل ها ، پروازها ، زمان و مکان اقامت در هر جای جهان که بخواهید برای شما طراحی و برنامه ریزی خواهید شد. کافی است برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تورهای انفرادی(اختصاصی ) با کارشناسان با تجربه ما تماس بگیرید.

تازه ترین مطالب از مجله دنیای پنج قاره

تور بزرگ چین ویژه نوروز 1403
توربزرگ چین
تور فرانسه – ایتالیا (8 روز)
تور مالدیو

ویژه 30 اسفند 99

2 و 9 فروردین 1400
تور آنتالیا

ویژه28 و 30 اسفند

5 و 7 فروردین 1400