تورهای پاریس

پنج جاذبه گردشگری که باید در تور پاریس ببینید

در تورهای فرانسه و به خصوص تور پاریس جاذبه های بسیاری را خواهیم دید که در نوع خود بی نظیرند. در میان این جاذبه های گردشگری، جاذبه هایی وجود دارند که کمتر به آنها پرداخته شده است. جاذبه هایی که در این مقاله بیان می کنیم جاذبه هایی هستند که در تورهای پاریس در برنامه گشت شهری آنها را خواهید دید. با ما همراه باشیم تا با این جاذبه های گردشگری آشنا شویم.

1- منطقه مونمارت(Montmartre)

بعید است که به پاریس سفر کنید و از این منطقه زیبا بازدید نکنید. این منطقه به بام پاریس معروف است، نبینید. بام پاریس در کنار کلیسای نوتردام و برج ایفل قرار گرفته است. بام پاریس منطقه ای در شمال شهر پاریس است که از باقی نقاط پاریس مرتفع تر است. شمال شهر پاریس قسمت اعیان نشین شهر نیست و برعکس، هزینه کمتر زندگی در این قسمت باعث شده است مهاجرین بسیاری در این منطقه ساکن شوند. هزینه های کمتر در این منطقه از شهر باعث جذب توریست ها و اقامت آنها در این منطقه شده است. شهادت چند تن از مسیحیان در این منطقه موجب شد که به نام مونمارت یعنی کوه شهدا معروف شود. وجود چند جاذبه گردشگری مهم در این منطقه مانند کلیسای قلب مقدس باعث گشته است، این منطقه به یک منطقه توریستی مهم تبدیل شود.

 

2-کلیسای سکره کر دو مون مارتر (Sacre Coeur de Montmartre) یا کلیسای قلب مقدس

سالانه میلیون ها نفر از این بنای بسیار منحصر به فرد و زیبا بازدید می کنند. محبوب ترین مکان مذهبی در تورهای پاریس و تورهای فرانسه همین کلیسا است. از فعالیت هایی که در بازدید از این کلیسا می توانید از آن لذت ببرید، رفتن به بام این کلیسا و چشم انداز فوق العاده ای از شهر پاریس است که از گنبد این کلیسا قابل مشاهده است. اگرچه ورود به کلیسا رایگان است اما برای بازدید از گنبد و همین طور گورستان زیر زمینی این کلیسا باید هزینه ای را پرداخت کنید. در محوطه داخلی کلیسا نیز نقاشی هایی بر روی سقف خواهید دید که بسیار پر زرق و برق و پرطرفدار است.

3-میدان وندوم(Place Vendôme)

میدان وندوم یکی از پر زرق و برق ترین میدان های اروپا است که محل تجمع برترین برندهای جواهر سازی دنیا است. هتل ریتز یکی از جاذبه های گردشگری پاریس هم در میدان وندوم قرار دارد. در این میدان ستون 44 متری که بر فراز آن مجسمه ناپلئون با لباس رومی قرار دارد، دیده می شود.میدان وندوم نماد وفاداری به سبک معماری و شهرسازی کلاسیک است و بیشتر بناهای این منطقه جزو بناهای تاریخی شهر پاریس به حساب می آیند. این میدان یکی از میدان های معروف دنیا است که افراد مشهور از این میدان بازدید کرده اند. ملکه الیزابت دوم ، همینگوی و پرنسس دایانا از جمله این افراد هستند.

4- منطقه لادفانس(La Défense)

منطقه لادفانس را در تورهای پاریس باید پیاده کشف کرد. پیاده روهایی که در این منطقه وجود دارند از میان آسمان خراش ها، فواره ها ، گلستان ها و مسجمه های باشکوهی می گذرد. این منطقه بزرگترین منطقه اداری در فرانسه است که هر ساله بیش از 8 میلیون بازدیدکننده دارد. این منطقه تجاری که 560 هکتار را در بر می گیرد روزانه 18000 کارمند در آسمان خراش های این شهر به سر کار می روند. پیشنهاد می کنیم در تور پاریس بازدید از این منطقه را از دست ندهید.

5-ساختمان اپرای گارنیه(Opéra Garnier)

این ساختمان پر زرق و برق دار و یکی از باشکوه ترین و مجلل ترین ساختمان اپرای جهان است که قدمتی حدود 150 سال دارد. این کلیسا،بعد از تکمیل در 1875 و پیدا کردن طرفداران بسیار در سال 2004 یک بازسازی طولانی مدت به پایان رسید و به شکل امروزی خود در آمد. این ساختمان در طول سال های ساختش با مشکلات عدیده ای روبه رو شد. اما سرانجام به عنوان خانه جدید اپرا و باله پاریس مطرح شد. بازدید از این بنای پر ابهت را در تورهای پاریس به تمامی گردشگران توصیه می کنیم.

 

گرچه جاذبه های گردشگری بسیاری در تورهای پاریس منتظر شما هستند، اما ما در این مقاله فقط به معرفی جاذبه هایی پرداختیم که کمتر مورد توجه قرار گرفته اند و کمتر به آنها پرداخته شده است. جاذبه های معرفی شده در این مقاله از جمله زیباترین جاذبه های گردشگری در دنیا هستند. امیدواریم با بازدید از این جاذبه ها، از سفر به پاریس لذت ببرید. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تورهای بهار پاریس با کارشناسان ما تماس بگیرید.  

تازه ترین مطالب از مجله دنیای پنج قاره

تور آنتالیا ویژه 14 و 15 اردیبهشت ماه1403
تور چین ویژه خرداد 1403
تور فرانسه – ایتالیا (8 روز)
تور مالدیو

ویژه 30 اسفند 99

2 و 9 فروردین 1400