بهترین ایرلاین جهان

معرفی بهترین ایرلاین های جهان در سال 2019

معرفی برترین ایرلاین های جهان

اگر قصد سفر هوایی داشته باشید، اولین چیزی قبل از سفر خود باید مشخص کنید ایرلاین هواپیمایی است که می خواهید با آن سفر کنید.

انتخاب ایرلاین با توجه به فاصله با مقصد، بودجه و هدف سفر شما مشخص می شود.

ما در این مقاله قصد داریم تا برترین ایرلاین های جهان را که در سال 2019 توسط سایت businessinsider انتخاب شده اند معرفی کنیم:

1-قطر ایرویز (Qatar Airways)

شرکت هواپیمایی قطر ایرویز که در سال 1993 تاسیس گردیده توانسته با یک پله صعود نسبت به سال 2018 مقام اول را کسب کند.

این شرکت هواپیمایی روزانه به 150 مقصد در جهان پرواز دارد.

قطرایرویز یکی از لوکس ترین هواپیمایی های جهان است که خدمات فوق العاده ای را به مسافران خود ارائه می دهد تا سفری عالی را با این شرکت هواپیمایی تجربه کنند.

کلاس تجاری هواپیمایی قطر صندلی‌هایی دارد که هرکدام می‌توانند با داشتن قابلیت خم شدگی 180 درجه، به یک تخت‌خواب راحت تبدیل شوند.

استانداردهای قطر ایرویز در کلاس تجاری نسبت به سایر هوایپمایی‌ها سطح بالاتری دارد. در نهایت، در کلاس اکونومی این هواپیمایی، برای هر صندلی یک صفحه نمایش مخصوص در نظر گرفته‌اند که مسافران می‌توانند در آن‌ها برنامه‌های مختلف را تماشا کنند.

بهترین ایرلاین جهان

2- سنگاپور ایرلاین (Singapore Airlines)

دومین رتبه در سال 2019 به هواپیمایی سنگاپور اختصاص دارد این ایرلاین که در سال 1947 تاسیس گردیده است، موفق به دریافت جوایز بهترین خدمه پرواز جهان ، بهترین هواپیمایی در آسیا ، بهترین کلاس تجاری از نظر راحتی نشیمن شده است.

Singapore Airlines Singapore Airlines Singapore Airlines

3-آل نیپون ایرویز (ANA All Nippon Airways)

آل نیپون توانسته با کسب جوایز بهترین خدمات فرودگاهی جهان ، بهترین پذیرایی از کلاس اقتصادی، بهترین کلاس تجاری در آسیا و بهترین کارکنان هواپیمایی در ژاپن امسال رتبه سوم را به دست آورد.

ANA All Nippon Airways ANA All Nippon Airways

4-کاتای پاسیفیک (Cathay Pacific Airways)

این ایرلاین هنگ کنگی در سال 1946 تاسیس شد و امروزه توانسته در لیست برترین ایرلاین های جهان قرار بگیرد.

این هواپیمایی که با دو رتبه صعود نسبت به سال گذشته توانسته رتبه چهارم را کسب کند، به یکی از ایمن ترین هواپیمایی هوای دنیا معروف است.

Cathay Pacific Airways

5-امارات (Emirates)

هواپیمایی امارات بزرگ‌ترین شرکت هواپیمایی در خاورمیانه است و این شرکت در حال حاضر نزدیک به ۳۰۰ هواپیمای فعال و تعداد زیادی نیز در دست سفارش دارد.

طبق آخرین برآورد بیش از ۱۸ هزار خدمه پرواز را به خدمت گرفته‌است و در هفته بیش از ۳٫۴۰۰ پرواز به ۱۳۳ شهر واقع در ۷۴ کشور جهان،انجام می‌دهد.

Emirates Emirates

تازه ترین مطالب از مجله دنیای پنج قاره

تور بزرگ چین ویژه نوروز 1403
توربزرگ چین
تور فرانسه – ایتالیا (8 روز)
تور مالدیو

ویژه 30 اسفند 99

2 و 9 فروردین 1400
تور آنتالیا

ویژه28 و 30 اسفند

5 و 7 فروردین 1400