تور ایتالیا

فلورانس را در تور ایتالیا کشف کنید

اگر میخواهید شهری زیبا با معماری منحصر به فرد که معرف رنسانس در ایتالیا را ببینید، حتما به شهر فلورانس سفر کنید. فلورانس با معماری گوتیک بناها و ساختمان هایی با سقف های قهوه ای کمرنگ و دیوارهای سفید، در واقع نماینده شایسته ای برای نشان دادن معماری و هنر در زمان رنسانس است. فلورانس گویا با هنر زاده شده، با هنر زندگی کرده و هیچ گاه بدون هنر نخواهد مرد. در سفر به ایتالیا شهر فلورانس را شهری متراکم، با انبوهی از ساختمانهای قدیمی و زیبا خواهید یافت. اگرچه این شهر سالانه میلیون ها نفر را به سمت خود جذب می کند اما به اندازه دیگر شهرهای ایتالیا گران نیست. در این شهر می توانید در کنار گشت و گذار و دیدن گالری های هنری و جاذبه های تاریخی این شهر، از غذاهای خوشمزه ایتالیایی نیز لذت ببرید. تور ایتالیا بدون فلورانس شهر بزرگی را کم دارد.

فلورانس آب و هوای معتدل دارد. اما بهترین فصل برای گشت و گذار در این شهر فصلهای بهار و پاییز است و تعطیلات نوروز برای سفر به فلورانس فرصت مناسبی است. معمولاً شهر فلورانس را شهری پرطرفدار در صنعت گردشگری خواهد یافت به همین دلیل قیمت هتل ها کمی بالاست و در ماه های جولای تا آگوست بیشترین قیمت ها را در رزرو هتل شاهد خواهیم بود. اما در فصل کم گردشگر مثل فصل بهار و پاییز می توانید قیمت پایین تر را در رزرو هتل داشته باشید. غذا خوردن در فلورانس آسان ترین کار ممکن است. می توانید در کافه های زیبای این شهر صبحانه، ناهار و شام خود را میل کنید. هر چند اغلب هتل ها ، صبحانه را به رایگان ارائه می‌دهند، اما اگر مایل هستید غذای خود را خودتان درست کنید، می توانید با پرداخت هزینه مناسبی مواد غذایی خود را تهیه کرده و غذای مورد نظرتان را درست کنید.

تور ایتالیا

صرفه جویی در هزینه های سفر به فلورانس

به طرق مختلف می توانید هزینه های خود را در سفر به فلورانس پایین بیاورید. با کشف کردن فلورانس با پای پیاده که از زیبایی سرشار است می توانید در هزینه حمل و نقل خود صرفه جویی کنید. همچنین مواد غذایی در این شهر ارزان است و شما می توانید با هزینه پایین تری مواد غذایی دلخواه خود را تهیه کنید. فلورانسی ها مردمان خوش برخوردی هستند. شما میتوانید با پرداخت هزینه اندکی چند روز مهمان افراد محلی باشید و با این کار هزینه های اقامت خود را به مقدار بسیار زیادی کاهش دهید. انتخاب فصل های خلوت گردشگری که بسیار مهم است و در هزینه های سفر به ایتالیا و شهر فلورانس صرفه جویی خواهد شد.

در شهر فلورانس چه جاذبه هایی را ببینیم

کلیسای جامع فلورانس یکی از برترین کلیساهای ایتالیا می باشد که به سبک معماری گوتیک ساخته شده است. برج ناقوس این کلیسا در سال ۱۲۳4 طراحی و بعد از مرگ معمارش ساخته و تکمیل شد. گنبد این کلیسا نیز از گنبد سلطانیه الهام گرفته شده است که بسیار زیبا و نمادی برای شهر فلورانس است. محوطه داخلی کلیسا بسیار عظیم و بزرگ است و دیوارهای داخلی نیز با مرمرهای رنگارنگی ترکیب شدند. نمای بیرونی این کلیسا نیز به شکل بسیار منحصر به فرد و زیبایی طراحی شده است که فرصت خوبی برای ثبت تصاویر زیبا است. در تور ایتالیا و در بازدید از شهر فلورانس حتما این کلیسا را خواهید دید.

تعمیدگاه سان جیوانی (BAPTISTERY OF SAN GIOVANNI)

تعمیدگاه سان جیوانی یکی از اماکن مذهبی مهم فلورانس و ایتالیا است. این کلیسا به نام به جان باپتیست (جان غسل دهنده) اختصاص دارد. این تعمیدگاه یکی از قدیمی‌ترین بناهای فلورانس است که به قرون وسطی و پیش از آن بازمیگردد. این مکان هم یک مکان پر طرفدار در بین عاشقان هنر و معماری است. جالبترین مولفه این تعمیدگاه تزئینات داخلی این بنا است که به صورت طلا کوبی بر روی دیوارها و سقف داخلی انجام شده است که در تابش نور درخشش فوق العاده زیبایی دارد. در تورهای ایتالیا بازدید از این مکان را از دست ندهید.

تور ایتالیا

کلیسای سانتا ماریا نووِلا

 کلیسای سانتا ماریا در فلورانس روبروی ایستگاه مرکزی قطار فلورانس قرار دارد. این کلیسا که معرف معماری جالب ایتالیایی است هرساله گردشگران بسیاری را به سمت خود جلب می کند. این کلیسا به فرقه دومینیکن تعلق دارد. شاید این کلیسا مانند جاذبه های دیگر فلورانس طرفدار نداشته باشد، اما به همان میزان زیبا و مجلل است. این کلیسا یکی از  بناهای مهم سبک گوتیکی ایتالیایی محسوب می‌شود. نمای بیرونی کلیسا شبیه به سبک معماری کلیساهای قرون وسطی است و در فضای داخلی کلیسا آثار ارزشمندی از هنرمندان معروف ایتالیایی را می‌توان یافت که بسیار جالب و دیدنی است. این کلیسا قدیمی ترین کلیسای فلورانس است که تا به امروز تغییری در آن به وجود نیامده است.

تور ایتالیا

گالری ها و موزه های فلورانس

اگر می خواهید آثار مشهور ترین هنرمندان عصر باستان را مشاهده کنید، موزه کلیسای جامع فلورانس یکی از مکان هایی است که باید به آنجا سر بزنید. آثار هنرمندان مشهوری مانند میکل آنژ  را در این موزه می توانید ببینید. یکی دیگر از گالری های هنری که در فلورانس باید کشف کنید گالری اوفیتزی (Uffizi Gallery) است که شاهکارهایی از  میکل آنژ، داوینچی، رافائل، ساندرو بوتیچیلی و هنرمندان معروف دیگر را در دل خود جا داده است. بی شک این گالری مهمترین آثار هنرمندان ایتالیا را به نمایش گذاشته است که بازدید از آنها نباید فراموش شود.

تور ایتالیا

بی شک تمامی شهرهای ایتالیا جلوه هایی از هنر و معماری را در خود جای داده اند. اما فلورانس جذابیت های خاص خود را دارد این شهر را در تورهای نوروز ایتالیا، پیاده کشف کنید.

تازه ترین مطالب از مجله دنیای پنج قاره

تور بزرگ چین ویژه نوروز 1403
توربزرگ چین
تور فرانسه – ایتالیا (8 روز)
تور مالدیو

ویژه 30 اسفند 99

2 و 9 فروردین 1400
تور آنتالیا

ویژه28 و 30 اسفند

5 و 7 فروردین 1400