تورهای مجارستان

سفر به مجارستان کشور زیبایی های اسرار آمیز

مجارستان (Hungary) کشوری در اروپای مرکزی قرار دارد و پایتخت آن بوداپست است و پرجمعیت ترین شهر این کشور هم همین شهر است. این کشور در اواخر قرن نهم میلادی پایه گذاری شد و بعد ها دین مسیحیت را به عنوان دین رسمی پذیرفت. تاریخ این کشور پر از فراز و نشیب های بسیار است. این کشور زمانی تحت تسلط امپراطوری عثمانی بوده است و بعد ها تحت تسلط پادشاهی اتریش قرار گرفت. سرانجام در سال 1989 به شکل مجارستان امروزی اعلام موجودیت کرد و تبدیل به جمهوری دموکراتیک مجارستان شد. این کشور یک کشور زیبای توریستی است که تقریبا 10 میلیون نفر جمعیت دارد. این کشور در جریان جنگ جهانی دوم آسیب های فراوانی دید اما بعد از جنگ به سرعت شروع به پیشرفت کرد. مجارستان امروزه به عنوان کشوری مدرن و پر طرفدار در صنعت گردشگری شناخته می شود . این کشور با کشورهایی همچون اتریش از غرب ، جمهوری اسلواکی از شمال ، با کشور رومانی از شرق هم مرز است و از جنوب به مرزهای یوگسلاوی سابق می رسد.کشور مجارستان کشور با دشت‌هایی فراخ و وسیع است که به وسیله رود دانوب به دو قسمت شمالی و جنوبی تقسیم می شود، تشکیل شده است و دارای آب و هوای معتدل است که در تور مجارستان بی شک از زیبایی های آن لذت خواهید برد. در ادامه به معرفی برخی شهرهای مجارستان خواهیم پرداخت.

تورهای مجارستان

شهرهای کمتر شناخته شده را در سفر به مجارستان کشف کنید.

– اولین شهری که در لیست شهرهای کمتر شناخته شده مجارستان قرار می گیرد شهر دبرسن (Debrecen) است. این شهر دومین شهر بزرگ مجارستان است که دانشگاه های بزرگ مجارستان را در خود جای داده است. این شهر در نزدیکی پایتخت مجارستان قرار گرفته است، البته این شهر هم به مدت چند سال پایتخت مجارستان بوده است. از جاذبه های گردشگری دبرسن مجارستان می‌توان به موزه دری (Déri Museum)، پارک ملی هورتوبای (Hortobagy National Park) و استادیوم ناگیردی (Nagyerdei Stadion) اشاره کرد .

– دومین شهر مجارستان که در لیست شهرهای کمتر شناخته شده مجارستان قرار می گیرد شهر سگد (Szeged) است که یک شهر بسیار زیبا و پر از باغ های گل و پارکهای مختلفی است که برای سفر ماه عسل بسیار مناسب است . این شهر دارای کافه ها و رستوران های متعددی است که بودن در فضای آنها و امتحان کردن طعم خوب غذاهای مجارستانی می تواند خاطره خوبی برای گردشگران بسازد.

– سومین شهر کمتر شناخته شده مجارستان میشکولتس( Miskolc )می‌باشد. این شهر یک شهر زیبای شمالی است که از جمله جاذبه های گردشگری آن می توان به پارک ملی بوک (Bukk National Park)، قلعه شهر میشکولتس (Castle of Diosgyor) و آوالون پارک (Avalon Park)، اشاره کرد. در سفر به مجارستان حتما به این شهر خارق العاده سر بزنید.

– پچ ( Pécs ) یک شهر باستانی است که در سفر به مجارستان خواهید دید. قدمت ساخت این شهر به زمان امپراطوری روم بازمیگردد. در معماری این شهر المان های طراحی آن دوران به خوبی احساس می شود. البته بناهایی از معماری عصر عثمانی که از دوران تسلط امپراطوری عثمانی به یادگار مانده است را خواهید دید. در بازدید از شهر پچ می توانید از موزه های این شهر نیز دیدن کنید که خالی از لطف نیست.

تورهای مجارستان

تور مجارستان فقط بازدید از شهر بوداپست نیست.

 

مجارستان کشور زیبایی است که در هر منطقه از آن زیبایی های نفس گیری را خواهیم دید. زیبایی های فرهنگی و جاذبه های گردشگری مجارستان بی شمارند، اما در این قسمت سعی داریم به معرفی برخی شهر مجارستان و برخی جاذبه های پر طرفدار آنها بپردازیم که برای هر گردشگری جذاب است. شاید مجارستان را با شهر بوداپست می شناسید و اگر چه بوداپست شهری بزرگ ، زیبا و خارق العاده است و به تنهایی معرف فرهنگ مجارستان است. اما بوداپست مجارستان تنها شهر زیبای مجارستان نیست.
بی شک تور نوروز مجارستان فرصت طلایی برای سفر به این کشور است که با جاذبه های بیشمار بوداپست آشنا شوید. اما کارشناسان ما برای سفر به دیگر شهرهای مجارستان پیشنهاد ویژه ای دارند. شما می توانید برای سفر به دیگر شهرهای مجارستان از تورهای انفرادی( اختصاصی) استفاده کنید که تمامی برنامه سفر و همین طور تعداد روزهای اقامتتان را خودتان انتخاب خواهید کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه تورهای انفرادی مراجعه کنید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید. برای سفر به مجارستان کافی است چمدان های خود را ببندید.

تازه ترین مطالب از مجله دنیای پنج قاره

تور آنتالیا ویژه 14 و 15 اردیبهشت ماه1403
تور چین ویژه خرداد 1403
تور فرانسه – ایتالیا (8 روز)
تور مالدیو

ویژه 30 اسفند 99

2 و 9 فروردین 1400
تور آنتالیا

ویژه28 و 30 اسفند

5 و 7 فروردین 1400