تور تایلند

ده دلیل بزرگ برای سفر به پوکت تایلند

کمتر از 12 ساعت با پوکت فاصله دارید 

اگر یک تعطیلات و فراغت از کار پیش رو دارید و فرقی نمی کند که در چه ماهی از سال هستید. اگر می خواهید چمدان هایتان را ببندید و چند روزی از کار و زندگی روزمره فاصله بگیرید. اگر می خواهید به یک جای رویایی بروید و با خیالی آسوده چند روزی را در استراحت مطلق بگذرانید، بی شک سفر به پوکت تایلند بهترین گزینه ممکن است. شهر پوکت در غرب تایلند و یکی از نفسگیر ترین مکان های دنیا، با سواحل گرم و آفتابی، شما را به وجد می آورد. آرامش مطلق در شنهای سفید ساحل، آبهایی زلال و دریایی به رنگ آبی فیروزه ای، یکی از فوق العاده ترین تعطیلات را برای شما به ارمغان خواهد آورد. شما کمتر از 12 ساعت با این مکان رویایی فاصله دارید. کافی است چمدان هایتان را ببندید و با ما تماس بگیرید.

تورهای تایلند

ده دلیل بزرگ برای سفر به پوکت تایلند

شاید اغراق آمیز به نظر برسد اگر بگوییم جزیره پوکت در غرب تایلند یکی از مقاصدی در دنیای گردشگری است که تبدیل به یک رویای زنده می شود. پوکت اعجاب انگیز و پر طرفدار است و تقریبا در هر فصلی از سال گردشگران بسیاری به این جزیره زیبا سفر می کنند. در این مقاله می خواهیم به ده دلیل بزرگ برای انتخاب تور پوکت بپردازیم که بی شک در انتخاب تورهای تفریحی به شما کمک خواهد کرد.

1- جزیره پوکت سرشار از سواحل زیبا است. این جزیره را با سواحل درخشان و سفید با آب هایی به رنگ آبی فیروزه ای خواهید یافت که برای شنا و قایق سواری بی نظیر هستند. اما اگر می خواهید سواحل خلوت تر را در این جزیره ببینید. سواحل شمالی جزیره خلوت تر و برای شنا مناسب تر است.

2- در پوکت می توانید قایق سواری را با تورهای ماهیگیری که تقریبا هر روزه انجام می شود، تجربه کنید. برای قایق سواری بر روی آبهای زلال این جزیره نیازی به قایق های تفریحی نیست. بلکه می توانید از قایق های مردم محلی استفاده کنید که بسیار هیجان انگیز هستند.  این قایق ها در تور پوکت یکی از جاذبه های این جزیره است که بی شک یکی از جاذبه های برتر تور تایلند هم به حساب می آیند.

3- پوکت یک مقصد گردشگری پر از جزایر متعدد است که فرصت کشف آن ها را در تورهای تایلند خواهید داشت. قایق سواری در میان این جزایر بی نظیر که صخره هایی سبز رنگ هستند که از آب سر بر آورده اند، حس هیجانی وصف ناپذیر را به شما هدیه خواهند کرد.

4- پوکت یک مقصد عالی و ارزان برای غواصی است. البته آبهای پوکت تایلند هم پر از اعجاب و شگفتی است و به راحتی می توانید با پرداخت هزینه معقولی به غواصی در این آبها بپردازید و تجربه ای بی نظیر را از سفر به پوکت داشته باشید. غواصی خاطره انگیز در اعماق سواحل پوکت که سال ها در خاطر شما خواهد ماند.

تور پوکت

5- در سفر به پوکت غذاهای خوشمزه دریایی و ارزانی را خواهید خورد که با سایر مقاصد تایلند متفاوت است. در پوکت می توانید از غذاهای دریایی استفاده کنید که با ذائقه ما ایرانی ها هماهنگ است و بابت غذاهای عجیب تایلندی  نگران نخواهید بود.

6- قسمت قدیمی و تاریخی پوکت متعلق به زمان تسلط پرتغالی ها به این جزیره است که رستوران ها و کافه های متعددی را از همان دوران در دل خود دارد. اگر می خواهید تجربه ای متفاوت را در این جزیره داشته باشید، بعد از روزهای آفتابی شبها را در این قسمت از جزیره بگذرانید که بی شک حس بودن در فضای تاریخی را به شما هدیه می کند.

7 – استفاده از آب گرم و خدمات ماساژ در پوکت واقعا ارزان و مقرون به صرفه است. شما می توانید در تور پوکت با پرداخت هزینه اندکی در آب گرم های این جزیره خستگی را از تن به در کنید و با خدمات ماساژ، روز خود را به پایان برسانید. بی شک این خدمات جزو ارزان ترین خدمات ماساژ در دنیا است .

8- بعد از شنا در آبهای گرم سواحل پوکت و داشتن یک ماساژ آرامش بخش شما می توانید در کنار خانواده خود یک غروب آفتاب زیبا را در ساحل پوکت تماشا کنید. جزیره پوکت برای یک سفر ماه عسل نیز بسیار مناسب است و می تواند خاطرات بسیار شیرینی را برای یک زندگی پر از شادی به شما هدیه دهد.

9- شب زنده داری های مردم پوکت، یکی از جاذبه هایی کم نظیری است که شما می توانید در تور پوکت ببینید. پوکت جزیره ای است که تفریح و سرگرمی، غذا خوردن و شکم گردی در جزیره و شنا در آبهای آن هیچگاه تعطیل نمی شود.

10- برای سفر به پوکت نیازی به چمدان های بزرگ و سنگین نیست. کافی کرم ضد آفتاب خود را در کوله پشتی سفر خود داشته باشید تا یک سفر فوق العاده به یکی از صمیمانه ترین مقاصد دنیا و آفتاب بی پایان آن را تجربه کنید.

 

تازه ترین مطالب از مجله دنیای پنج قاره

تور آنتالیا ویژه 14 و 15 اردیبهشت ماه1403
تور چین ویژه خرداد 1403
تور فرانسه – ایتالیا (8 روز)
تور مالدیو

ویژه 30 اسفند 99

2 و 9 فروردین 1400