وارنا

در تور وارنا، به این 5 کافه برای صبحانه و میان وعده سر بزنید!

 

 

روز خود را با یک آب پرتقال تازه، یک شیرینی خوش طعم، یک برگر دلچسب و یا بستنی شروع کنید.سفر بلغارستان و به ویژه گشت و گذار در شهر زیبای وارنا می تواند برای شما به سفری فراموش نشدنی تبدیل شود.قطعا یکی از علایق و دلایل هر مسافر یا گردشگری از سفر به یک کشور، امتحان کردن غذاها و خوراک های مختص به آن منطقه است.وارنا جایی است که دارای رستوران ها و کافه های فراوانی است.همچنین این کافه ها علاوه بر سرو غذاها و خوراک های گوناگون، فضاهای جالب توجه و دلنشینی نیز دارند که برای یک استراحت در میان روز می تواند گزینه مناسبی.پس آماده شوید! صبحانه یا میان وعده ای که با ذائقه و سلیقه شما مطابق است را انتخاب کنید و در سفر به بلغارستان و تور وارنا به سراغ یکی از 5 کافه زیر بروید

1- کافه پاتچاکا (Patchaka)

پاتچاکا منطقه ای در نزدیکی ساحل دریاست. جایی که یک گوشه دنج در یک کافه، غذاهای سنتی بلغاری و موسیقی کلاسیک بلغارستان در انتظار شماست. در این جا شما می توانید انواع غذاهای خوشمزه این سرزمین را امتحان کنید.به علاوه از بودن در کنار ساحل نیز لذت ببرید و اوقات خوش و آرامش بخشی را بگذرانید.

2- مای کافه (My Café)

این کافه به سبک روستیک (سبکی که در آن سادگی و طبیعی بودن عناصر بیشتر به چشم می آید) طراحی شده و در طبقه دوم مرکز فستیوال های وارنا قرار دارد.شیرینی های خوشمزه، کراسان های تازه و انواع ساندویچ ها می تواند هر مسافر و گردشگری را برای سر زدن به این کافه وسوسه کند. اگر رژیم غذایی خاصی دارید، می توانید غذاهای مخصوص وگان ها، وجترین ها و همچنین شیرینی های سالمی پیدا کنید که برای گیاهخواران بسیار مناسب است.اینجا یکی از معدود مکان هایی در وارناست که می توانید در آن، یک قهوه ترک اصل هم سفارش دهید.

3- سوییت اند سالتی کافه (Sweet & Salty)

سوییت اند سالتی جایی است که شما در آن روز خود را با یک لیموناد خانگی یا یک همبرگر غول پیکر آغاز خواهید کرد.البته اندازه آن بستگی به میل و میزان اشتهای شما خواهد بود. برای این که ذائقه شما طعمی تازه را تجربه کند، از سالادهای این کافه حتما امتحان کنید. برای نمونه پیشنهاد می کنیم که سالاد شوپسکا را انتخاب کنید که ترکیبی از سبزیجات تازه، روغن زیتون و پنیر فتای بلغاری است.پنیر فتا از جمله مواردی است که باید در طول مدت سفر بلغارستان، برای یک بار هم که شده، مزه آن را بچشید.

4- کافه روشر (Café Rosher lounge & Sweets)

اگر به یک آبمیوه ترکیب شده و یا یک فنجان قهوه خوش طعم علاقمند هستید، کافه روشر پاسخ این شور و اشتیاق شما را خواهد داد. شیرینی هایی که در این کافه سرو می شوند،همگی خانگی هستند. فضای شاد و رنگی این کافه روز شما را شاداب تر و روشن تر می کند.این کافه، دارای یک زمین و محوطه بازی برای کودکان نیز می باشد که در طول مدت حضور شما در کافه، آن ها نیز سرگرم شوند.کافه روشر در برخی از ساعات روز، آرامشی دارد که شما می توانید لحظاتی را با آرامش به مطالعه یک کتاب یا روزنامه نیز بپردازید.

5- تیک می (Take Me)

تیک می مکانی است که در عین سادگی، می تواند به راحتی در یک صبح آفتابی و باشکوه، شما را به یک قهوه یا شیرینی دعوت کند.تیک می که در پیاده راه بلوار سیلونیستا وارنا واقع شده، منظره و چشم اندازی خارق العاده به پارک دریایی مجاور خود دارد.در این کافه شما می توانید لحظات دل انگیزی را در کنار نوشیدن یک فنجان قهوه سپری کنید.این کافه شاید آخرین مقصد کافه گردی یا رستوران گردی شما در تور وارنا نباشد، اما خاطره پایان سفر بعد از وقت گذراندن در این کافه شاید برای همیشه با شما باقی بماند.

 

 

تازه ترین مطالب از مجله دنیای پنج قاره

تور بزرگ چین ویژه نوروز 1403
توربزرگ چین
تور فرانسه – ایتالیا (8 روز)
تور مالدیو

ویژه 30 اسفند 99

2 و 9 فروردین 1400
تور آنتالیا

ویژه28 و 30 اسفند

5 و 7 فروردین 1400