تورهای ترکیه

در تور مارماریس آبهای فیروزه ای و سواحل طلایی را تجربه کنید

در سفر به ترکیه می توانید شهرهای بسیاری را برای تعطیلات انتخاب کنید که پر از جاذبه های فرهنگی ، سواحل آفتابی و بناهای تاریخی است. در بین شهرهای پرطرفداری همچون استانبول، آنتالیا و آنکارا، شهر مارماریس یکی از شهرهای جنوب غربی ترکیه قرار دارد که در ساحل دریای مدیترانه واقع شده است. شهر مارماریس (Marmaris) در استان موگلا(Mugla) قرار دارد و یکی از بزرگترین شهرهای این استان است. شهری ساحلی و آفتابی با امکانات رفاهی فراوان برای گردشگران که تورهای مارماریس را به یکی از پر طرفدارترین تورهای ترکیه تبدیل کرده است.

تورهای ترکیه

مارماریس در میان آبهای فیروزه ای و سواحل طلایی آرمیده است.

مارماریس یکی از محبوب ترین شهرهای توریستی ترکیه و بزرگترین استراحتگاه در ساحل دریای اژه است. این شهر با خط ساحلی طولانی، چشم اندازهایی با درختان سرسبز، آبگیرهای کم عمق، سواحل شگفت انگیز به رنگ آبی فیروزه ای، اسکه ها و شهرهای باستانی  یکی از برترین مقاصد گردشگری ترکیه است. مارماریس در طول فصل تابستان حدود 400،000 گردشگر را به سمت خود جذب می کند که موفقیت بزرگی برای یک شهر توریستی به حساب می آید. این شهر مجموعه ای از خلیج هایی را دارا است که می توانید در آنها به قایق سواری و شنا بپردازید. مارماریس شهری با 300 روز آفتابی در سال، کافه و رستوران ها و کوه های سرسبز اطرافش، جاذبه های بسیاری را در دل خود جای داده است. این شهر مرکز قایق سواری و تفریحات آبی در جنوب غربی ترکیه است. گردشگران در این شهر آفتابی، در میان آبهای فیروزه ای و سواحل گرم و طلایی، روزهای بسیار خوبی را در خاطرات خود ثبت خواهند کرد.

تورهای تابستان ترکیه

 

در تور مارماریس چه تجربه هایی داشته باشیم.

1- پیاده روی در امتداد خط ساحلی 5 مایلی مارماریس پر از کافه ها و رستوران هایی با غذاهای خوشمزه است. کشف کردن این شهر با پای پیاده یکی از تجربه های خوبی است که می توانید در تور مارماریس داشته باشید. از بهترین کافه ها و رستوران های این شهر می توان به رستوران های اورفوز (Orfoz)، رستوران پاین اپل (Pineapple)، رستوران استیک اند بار (Steak & Bar) و رستوران بونو گود تایمز (Bono Good Times) اشاره کرد . 

2- بیرون از محوطه شهری مارماریس، پارک های آبی بزرگی به نام های پارک آبی آتلانتیس (Atlantis Water Park ) و پارک آبی آکوا دریم (Aqua Dream Water Park) وجود دارد که برای عموم مردم آزاد است. این دو پارک نام برده شده از بزرگترین پارک های آبی مارماریس و پرطرفدارترین آنها هستند. در هتلهای مارماریس نیز پارکهای آبی و آکواریم های کوچک تری وجود دارند که گردشگران می توانند از امکانات آنها استفاده کنند. 

3- مارماریس مرکز قایق های تفریحی و تورهای روزانه قایق های تفریحی است. در تورهای مارماریس می توانید در یکی از این تورها بر روی قایق های تفریحی، از یک روز آفتابی لذت ببرید. یکی از جاذبه های سفر به مارماریس وجود همین تورهای یک روزه است که بسیار هم پرطرفدار هستند. 

4- بازدید از روستاهای زیبای اطراف مارماریس یک تجربه فوق العاده در سفر به مارماریس است. بازدید از این روستاهای کوچک و زیبا، هر ساله مورد استقبال گردشگران قرار می گیرد. در این روستاها می توانید با فرهنگ مردم مارماریس، طبیعت بسیار زیبا و غذاهای خوشمزه محلی آشنا شوید. 

5- ورزش های آبی را در تورهای ترکیه و در آبهای آبی مارماریس، تجربه بسیار لذت بخشی خواهد بود. در دو ساحل لانگ بیچ (Long Beach)و ایچملر (Icmeler beach) می توانید هر نوع ورزش آبی که فکرش را بکنید، در این دو ساحل تجربه کنید. ورزشهایی مانند قایق سواری، غواصی و جت اسکی و ده ها تفریح آبی دیگر را در تورهای مارماریس تجربه کنید. 

6- شب زنده داری های مارماریس جاذبه ای است که در مسافرت به مارماریس باید تجربه اش کنید. کافه ها و سواحل طلایی در مارماریس منتظر گردشگران هستند تا شبهای روشن و شادی را در سواحل مارماریس به آنها هدیه کنند.

در مارماریس ده ها جاذبه گردشگری دیگر وجود دارند که تجربه کردن آنها، سفر لذت بخشی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. همچنین در مارماریس و در قسمت مرکزی شهر می توانید به خرید سوغات سفر مشغول شوید که برای بسیاری از گردشگران جذاب و سرگرم کننده است. برای سفر به مارماریس می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و با تور ترکیه دنیای پنج قاره همراه شوید.

تازه ترین مطالب از مجله دنیای پنج قاره

تور بزرگ چین ویژه نوروز 1403
توربزرگ چین
تور فرانسه – ایتالیا (8 روز)
تور مالدیو

ویژه 30 اسفند 99

2 و 9 فروردین 1400
تور آنتالیا

ویژه28 و 30 اسفند

5 و 7 فروردین 1400