تورهای تابستان روسیه

در تورهای تابستان مسکو چه جاذبه هایی را ببینیم

مسکو پایتخت روسیه بزرگ، از زمان های دور مورد توجه تزارهای روس بوده و هم اکنون نیز یکی از بزرگترین و تاثیرگذار ترین شهرهای جهان است. از سیاست و اقتصاد پیشرفته روسیه که بگذریم به المان هایی از رشد و ترقی در صده های اخیر این کشور خواهیم رسید که مسکو یکی از پایه های آن بوده است. این شهر زیبا، قدرتمند و پرطرفدار یکی از مقاصد تورهای تابستان روسیه است  که در این مقاله قصد داریم به معرفی جاذبه های گردشگری آن بپردازیم. در تورهای مسکو تاریخ غنی، فرهنگی ریشه دار و معماری زیبا در انتظار شما است. با ما همراه باشید تا بیشتر با این شهر فوق العاده آشنا شویم.

 

جاذبه های گردشگری مسکو در تورهای تابستان منتظر شما هستند.

مسکو قلب و روح روسیه است. با گشت شهری در مسکو، شما بازدید از موزه ای را شروع خواهید کرد که به وسعت یک شهر است. جاذبه گردشگری و آثار تاریخی را در هر جای شهر که باشید می توانید ببینید. مسکو تاریخی غنی از حکومت تزارها و پیش از آن تا به امروز را روایت می کند. ساختمان های مدرن و تاریخی در کنار هم استوار و با معماری باشکوه، در جای خود ایستاده اند تا به درستی، روسیه عظیم را معرفی کنند.

 

کاخ کرملین(Moscow Kremlin) را در یک مجموعه تاریخی و ارزشمند ببینید

اگر چه روسیه کاخ های دیگری هم دارد که شاید مجلل تر از کاخ کرملین به نظر برسد، اما این عروس شهر مسکو، کرملین بزرگ چیز دیگری است. بزرگترین کاخ سلطنتی روسیه یکی از شاهکارهای معماری و موزه ای بزرگ برای گردشگران امروز، جایگاه حکومت تزارها بوده است. هم اکنون نیز این کاخ به عنوان خانه رسمی رئیس جمهور روسیه شناخته می شود و برترین دژی است که در قلب روسیه و قلب مسکو قرار گرفته است . ساخت بنای کرملین در سال 1487 به پایان رسید و ارگ آن با باغ الکساندر، میدان سرخ و رودخانه مسکوا محصور شده است که هر کدام از  دیدنی های مشهور مسکو هستند. مجموعه  کرملین فراز و نشیب های زیادی داشته، بارها بازسازی شده و توسعه یافته است تا امروز که بیش از 800 اتاق را شامل می شود. در تورهای تابستان روسیه حتما کرملین زیبا را که قلب سیاسی و فرهنگی این کشور است از نزدیک ببینید.

 

دانشگاه دولتی  لومونسوف مسکو(The Lomonosov Moscow State University)

یکی از آسمان خراش هایی که به دستور استالین ساخته شد.آسمان خراش دانشگاه دولتی مسکو است. سبک معماری گوتیک و باروک به کار گرفته شده در ساخت این دانشگاه شکل و شمایلی اسطوره ای به این دانشگاه عظیم بخشیده است. برج اصلی این دانشگاه که به نوعی سر در دانشگاه محسوب می شود 240 متر ارتفاع دارد. تعداد کلاس های این دانشگاه آنقدر زیاد است که می گویند اگر فردی هر شب در یک کلاس بخوابد 18 سال طول می کشد تا تمام این کلاس ها را ببیند. اگر تمایل دارید از یک دانشگاه بزرگ و مجلل دیدن کنید تورهای تابستان روسیه بهترین فرصت را در اختیار شما قرار خواهد داد.

میدان سرخ مسکو

این میدان به عنوان نمادی ملی برای روسیه و مردم مسکو محسوب می شود که در قرن دوازدهم میلادی به در قسمت شرقی کاخ کرملین ساخته شده است. میدان سرخ روسیه به جز کاخ کرملین، جاذبه های دیدنی دیگری را نیز در اطراف خود دارد. مانند کلیسای سنت باسیل(Saint Basil’s Cathederal) ، موزه تاریخی دولت و کلیسای کازال را در قسمت شمالی دارا است.

 

مترو مسکو

زیباترین ایستگاه های متروی جهان در مسکو قرار دارند. شاید این جمله کمی اغراق آمیز به نظر برسد اما ایستگاه های مترو مسکو یکی از جاذبه های فوق العاده دیدنی این شهر هستند. این ایستگاه ها همانند یک موزه بزرگ ساخته شده اند که پر از آثار هنری زیبا است. در تورهای تابستان مسکو حتما از ایستگاه های مترو  بازدید کنید که از زیبایی های بسیاری سود می برند.

 

کلیسای سنت باستل (Saint Basil’s Cathedral)

نماد کشور روسیه کلیسای سنت باستل است که در زیبایی و شکوه نظیر ندارد. این کلیسا که بیش از 450 سال از ساخت آن می گذرد در میدان سرخ قرار گرفته است و یکی از بناهایی است که در تورهای روسیه خواهید دید. این کلیسا با گنبدهای رنگارنگ خود یکی از شناخته شده ترین بناهای جهان است که امروزه تبدیل به موزه شده است و میلیون ها نفر هر ساله از آن بازدید می کنند.

مسکو جاذبه تاریخی و فرهنگی بسیاری را در خود جای داده است که بسیاری از آنها بناهایی هستند که در عصر معاصر ساخته شده اند. مانند یادبود فتح فضا که دیدن آن خالی از لطف نیست. اگر تمایل  دارید مسکو و شهرهای دیگر روسیه را از نزدیک ببینید و احساس می کنید که شهر مسکو ، سنت پترزبورگ یا هر شهر دیگری در روسیه ارزش این را دارد که روزهای بیشتری را در این شهرها بگذرانید، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. کارشناسان ما تور انفرادی( اختصاصی) مورد نظر شما را طراحی می کنند. شما سفر فوق العاده طبق خواسته خودتان در شهرهای اعجاب انگیز روسیه را تجربه خواهید کرد. تورهای تابستان روسیه با هوای مطبوع فرصت کشف شهرها را با پای پیاده به شما خواهد داد. از این فرصت استفاده کنید تا یک خاطره به یاد ماندنی داشته باشید.

 

تازه ترین مطالب از مجله دنیای پنج قاره

تور بزرگ چین ویژه نوروز 1403
توربزرگ چین
تور فرانسه – ایتالیا (8 روز)
تور مالدیو

ویژه 30 اسفند 99

2 و 9 فروردین 1400
تور آنتالیا

ویژه28 و 30 اسفند

5 و 7 فروردین 1400