تورهای بهار ایتالیا

تور ایتالیا، سفر به سرزمین طلایی گردشگری

ایتالیا یکی از کهن ترین تمدن های جهان و تاریخی غنی را در قلب خود دارد. شهرهایی که پر از جاذبه های گردشگری هستند و در همه شهرها جاذبه هایی وجود دارند که تاریخی چند هزار ساله را فریاد می زنند، بی شک از دیدنی ترین مقاصد اروپا و جهان به شمار می روند. در بین این شهرهای افسانه ای سه شهر ، ونیز، رم و فلورانس از کهن ترین بناها و تمدن ها برخوردارند. این سه شهر از قدیمی ترین شهرهای ساخته شده به دست بشر هستند که سالانه میلیون ها نفر را به سمت خود جذب می کنند. در این مقاله قصد داریم سه شهر طلایی گردشگری ایتالیا( ونیز، رم و فلورانس ) را بیشتر معرفی کنیم . سفر به ایتالیا و بازدید از این شهرها در تورهای تابستان و بهار یکی از هیجان انگیز ترین سفرهای عمرتان خواهد بود. خلوت بودن نسبی جاذبه های گردشگری در تورهای بهار ایتالیا و فرصت کشف این جاذبه ها بدون نیاز به انتظار در صفهای طولانی شما را قادر خواهد ساخت فرصت بازدید از جاذبه های بیشتری را داشته باشید.

رم ایتالیا

رم شهر طلایی صنعت گردشگری ایتالیا است.

وقتی صحبت از بهترین مقاصد گردشگری دنیا می شود. رم با شکوهی مثال زدنی در صدر لیست مقاصد گردشگری ایستاده است. این شهر با جاذبه های بسیار، داشتن کشور واتیکان در قلب خود و کلیساهایی که در زیبایی و جلال نظیر ندارند، یکی از برترین شهرهای جهان برای بازدید است. یک شهر که تاریخ و فرهنگ ایتالیا را معرفی می کند. رم پایتخت فرهنگی ایتالیا است و مرکز جذب توریست در این کشور است. رم یک شهر بی نظیر و آرام است که کمتر از یک ساعت با ساحل دریا فاصله دارد. جاذبه های این شهر بسیار زیاد هستند و رم یکی از شهرهایی است که بیشترین آثار ثبت شده را در میراث جهانی دارا است. برای دیدن ساحل دریای مدیترانه نیز کافی است با اتومبیلی به سمت غرب برانید تا شهرهای ساحلی مناسبی را برای یک تور کوتاه ساحلی بیابید.

اگر بتوانید در تورهای تابستان ایتالیا تمام جاذبه های رم را ببینید، برای استراحت کردن می توانید به هتل های فوق العاده شیک و با کیفیت این شهر سر بزنید. شما می توانید برای رزرو هتل در شهر رم با کارشناسان ما تماس بگیرید. بهترین جاذبه های رم در انتظار شما هستند تا سفر شما را تبدیل به یک سفر رویایی کنند.

کلیسای سنت پیتر ، قلعه سن آنجلو ،پله های اسپانیایی(the Spanish Steps) ، چشمه تروی(Trevi Fountain) ، شهر واتیکان(Vatican City) و  در راس همه این جاذبه های کلوسئوم(Colosseum) که شکوه و جلال امپراطوری های روم باستان را یاد آور می شود تنها بخشی از جاذبه های  بی نظیر این شهر هستند.

تورهای بهار ایتالیا با بازدید از شهر رم کامل خواهد شد. رم به تنهایی  به اندازه چند کشور تاریخ و قدمت دارد و از جاذبه سرشار است. برای سفر به رم و دیدن جاذبه های تاریخی کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید تا هیجان انگیز ترین سفر عمرتان را تجربه کنید.

فلورانس

فلورانس یک شهر تاریخی و هنری است

فلورانس یکی از پرجمعیت ترین شهرهای اروپا است. این شهر میراث دار معماری رنسانس است و بناهای بسیار زیبایی به این سبک در شهر فلورانس ساخته شده است. این شهر ارزان تر از شهرهای دیگر ایتالیا است و یکی از پرطرفدارترین آنها نیز به شمار می رود که به ندرت می توانید هتلی برای اقامت بیابید. برای رزرو هتل مناسب خود کافی است با کارشناسان ما تماس بگیریدبی شک از پیشنهادات سفر آنها شگفت زده خواهید شد.

از جاذبه های شگفت انگیز این شهر فوق العاده تماشایی می توان به کلیسای جامع فلورانس اشاره کرد که گنبد آن نمادی برای فلورانس زیبا به شمار می رود. هزینه ورود به کلیسای جامع فلورانس 10 یورو می باشد.

از دیگر جاذبه های مهم این شهر می توان به تعمیدگاه سان جیوانی (Baptistery of San Giovanni) موزه کلیسای جامع (Museo dell’Opera del Duomo)، پل قدیمی پونته وچیو (Ponte Vecchio)، آکادمیا گالری (Accademia Gallery) و ده ها جاذبه دیگر اشاره کرد.

در تورهای بهار ایتالیا می توانید از جاذبه های طبیعی این شهر به نحو مطلوبی بازدید کنید. در این فصل، زمان کوتاهی به دست می آید تا از تعطیلات سال نو تا تعطیلات تابستان مسافران بهتر بتوانند از جاذبه های گردشگری بدون ایستادن در صفهای طولانی بازدید کنند.

ونیز

ونیز شهری بر روی آب

آبراههای زیبا ، قایق هایی که در تمام شهر در حال عبور هستند و بناهایی که هزاران سال است بر روی آب پا برجا و استوار ساخته شده اند. در ونیز به بازدید از زیبایی هایی خواهید رفت که الهام بخش ساخت بناها و شهرهای متعددی در سراسر جهان شده اند. اگر چه از روی این شهر کوچک چندین جاذبه گردشگری در سراسر جهان الگو برداری شده اند اما هیچ کدام نمی توانند به اندازه ونیز، این شهر افسانه ای در قلب گردشگران جای گیرند. ونیز مهد فرهنگ و تجارت در دنیای باستان و یکی از قطب های اصلی گردشگری در دنیای امروز ایتالیا می باشد. ونیز را در هر زمانی در طول سال شلوغ و پر هیاهو خواهید یافت. به همین خاطر بهتر است قبل از سفر به ونیز و انتخاب تورهای ایتالیا با کارشناسان گردشگری تماس بگیرید تا بهترین هتل های ممکن و بهترین برنامه سفر به ایتالیا را برای شما آماده کنند.

از جاذبه های گردشگری این شهر می توان به میدان سن مارکو و کلیسای سنت مارک اشاره کرد. البته جزایر و آب راه های متعدد این شهر نیز از جاذبه های گردشگری ونیز هستند. تور بهار تابستان را انتخاب کنید تا با بازدید از ونیز زیبا، به کشف تاریخ پر فراز و نشیب این شهر بروید.

بازدید از این سه شهر طلایی در تور بهار ایتالیا بی شک یکی از منحصر به فردترین تورهای گردشگری خواهد بود. اگر قصد مسافرت به ایتالیا را دارید می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تورهای ایتالیا با کارشناسان ما تماس بگیرید. سفر استثنایی با تورهای ایتالیا منتظر شما است تا خاطرات فراموش نشدنی را به شما هدیه کند.

تازه ترین مطالب از مجله دنیای پنج قاره

تور بزرگ چین ویژه نوروز 1403
توربزرگ چین
تور فرانسه – ایتالیا (8 روز)
تور مالدیو

ویژه 30 اسفند 99

2 و 9 فروردین 1400
تور آنتالیا

ویژه28 و 30 اسفند

5 و 7 فروردین 1400