تورهای تابستان 98
تور های تابستان با دنیای پنج قاره

آشنایی با تورهای تابستان 98

معجزه گرم سفر در تابستان را در سواحل آفتابی جنوب قاره اروپا و در تورهای ایتالیا و تورهای اسپانیا تجربه خواهید کرد . تابستان فصل سفر است . فصل بستن چمدان برای رفتن به یک تعطیلات رویایی و سفر به همراه خانواده و فرزندان خودتان . بی شک در تعطیلات تابستان 98 فرصت بیشتری خواهید داشت که از بهترین زمان برای تورهای اروپا استفاده کنید.

شما می توانید با سفر به شمال اروپا از آب و هوای بسیار فرح بخشی بهره مند شوید و در تورهای سوئیس و طبیعت کوهستان آلپ روزهای به یاد ماندنی را بگذرانید. تورهای تابستان 98 برای سفر به مقاصد آسیایی مانند سفر به تایلند و تورهای آسیایی دیگر مانند تور هند و تور چین نیز بسیار عالی است . تابستان برای خانواده ها هم فرصت خوبی است تا بتوانند از تعطیلات این فصل برای گذراندن یک تعطیلات رویایی در کنار هم استفاده کنند.

 تورهای کانادا و تورهای اروپایی نیز در این فصل از رونق بیشتری برخوردار است و فصل داغ گردشگری است و فرصت استثنایی برای دیدن زیبایی های سواحل مالدیو و گذراندن تعطیلات در تورهای بالی است . می توانید تورهای تابستان 98 را با آژانس دنیای پنج قاره در یکی از مقاصد پنج قاره جهان بگذرانید. اگر قصد مسافرت در تابستان را دارید، همچنین می توانید یک مقصد را به دلخواه خود انتخاب کنید و برنامه سفر خود را برای یک تور تابستان اختصاصی تنظیم کنید. کارشناسان آژانس دنیای پنج قاره در کنار شما هستند تا یک تعطیلات فوق العاده را همراه با تورهای تابستان 98 برای شما رقم بزنند .

 

تور های تابستان 98

دانستنیهای مرتبط به تور های تابستان 98

مهمترین توصیه های بهداشتی که باید در سفر رعایت کنیم
بهترین مقاصد برای تورهای تابستان از نظر گردشگران
معرفی برج خلیفه دبی
معرفی آکواریوم دبی
بهترین هتل های وارنا