تورهای تابستان روسیه

تورهای تابستان روسیه با سن پترزبورگ کامل می شود

روسیه همیشه یکی از مقاصد تابستانی فوق العاده بوده است که از هوای بسیار مطلوب در این فصل سود می برد. سن پترزبورگ را شهری طلایی برای گردشگری می دانند. سن پترزبورگ یک شهر تاریخی مملو از زیبایی هایی که تمامی ندارد، در ساحل خلیج فنلاند یکی از زیباترین شهرهای جهان است. این شهر، که بین سالهای (2414-1914) پتروگراد و بعدها به لنینگراد شناخته می شده است، در شمال غربی روسیه قرار دارد. یک مرکز بزرگ تاریخی و فرهنگی و یک بندر مهم برای این کشور به شمار می رود. سن پترزبورگ در حدود 400 مایلی (640 کیلومتری) شمال غربی مسکو و تنها در حدود 7 درجه جنوب دایره قطب شمال قرار گرفته است. این شهر دومین شهر بزرگ روسیه و یکی از بزرگترین شهرهای جهان است. سنت پترزبورگ از زمان تأسیسش یعنی در سال 1703 در تاریخ روسیه نقش مهمی ایفا کرده است. برای دو قرن بین سالهای (1712-1918) این شهر پایتخت امپراتوری روسیه بود. از لحاظ معماری، این شهر به عنوان یکی از پر زرق و برق ترین و مجلل ترین شهرهای اروپا شناخته می شود. منطقه تاریخی آن در سال 1990 به عنوان یک سایت میراث جهانی یونسکو ثبت شده است. با ما همراه باشید تا با این شهر زیبا آشنا شوید که برای تورهای تابستان انتخاب فوق العاده ای است.

تورهای تابستان روسیه

شهر سن پترزبورگ را بیشتر بشناسیم

سن پترزبورگ نمادی از هنر و پیشرفت و از نشانه های فرهنگی، تاریخی و معماری روسیه است. سن پترزبورگ به عنوان “پنجره ای به سوی اروپا”  یاد می شود که توسط تزار پطرس (بزرگ) تأسیس شده است، مرکز فرهنگی روسیه به شمار می رود. این شهر سرمایه های فرهنگی روسیه را در قلب خود حفظ کرده و در میان شهرهای اروپایی از کم نظیر ترین گنجینه های فرهنگی برخوردار است. از زمان تاسیس سن پترزبورگ، این شهر همیشه در تلاش برای رقابتی سخت با مسکو بوده است. در این بین سه ویژگی متمایز از سنت پترزبورگ جلب توجه می کنند. اولین ویژگی ترکیبی از معماری اروپای غربی و روسیه است. دوم ویژگی این است که سن پترزبورگ محله خاصی ندارد که بتوان آن را قلب شهر نامید. جاذبه های گردشگری در همه جای شهر دیده می شوند. سومین مشخصه شهر، آبراه ها زیبا و متعدد است. ساحل کوتاه اما پر از جریان و کانال های رودخانه نوا که به ساحل بالتیک می رسند. بسیاری از معروف ترین سایت های معماری شهر در امتداد نقاط تاریخی نوا در حال ساخته شدن است. علاوه بر این، پل ها و کانال های طبیعی رودخانه، باعث شده است نام مستعار “ونیز شمال” را به سن پترزبورگ بدهند. شب های سفید یکی دیگر از اعجاب انگیز ترین ویژگی های سن پترزبورگ است که در تورهای روسیه خواهید دید. “شب های سفید”  از درخشان ترین ویژگی های سن پترزبورگ است که از 11 ژوئن تا 2 ژوئیه،  اتفاق می افتد که روشنایی روز تقریبا 19 ساعت طول می کشد. در طول روزهایی 11 ژوئن تا 2 ژوئیه یعنی از اواخر خرداد تا اوایل تیر ماه، رویدادهای فرهنگی  و اختصاصی این روزها به نام جشن شب های سفید برگزار می شود. این جشن ها تئاتر موزیکال و کنسرت هایی که هنر موسیقی روسیه را به رخ می کشند شامل می شود. برای شرکت در این جشن کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید تا بهترین تور روسیه را برای شما در نظر بگیرند. پس از سقوط اتحاد جماهیر شوروی، سن پترزبورگ شکل جدیدی از خود را به نمایش گذاشت. در این دوره تمام مکان های فرهنگی باز سازی شد و سن پترزبورگ به زیباترین شهر روسیه مبدل شد.  

در تورهای تابستان سن پترزبورگ چه جاذبه هایی را خواهید دید

موزه آرمیتاژ سن پترزبورگ(The Hermitage Museum)

موزه آرمیتاژ یکی از بزرگترین جاذبه های سن پترزبورگ است که پیشنهاد می کنیم در تورهای روسیه حتما به این موزه سر بزنید. این موزه شامل یکی از بزرگترین گنجینه های نقاشی در دنیا است که می تواند یک روز کامل از تور سن پترزبورگ را به خود اختصاص دهد.

برای این منظور قبل از ورود به مجموعه کاخ های شش گانه آرمیتاژ که به شکل موزه در آمده بررسی کنید که کدام قسمت از این موزه، مورد علاقه شما است. با این کار در زمان تورهای تابستان خود که شلوغ تر از هر زمان دیگری است، صرفه جویی خواهید کرد. توصیه می کنیم در این مجموعه کاخ ها حتما از کاخ زمستانی آرمیتاژ بازدید کنید که یکی از زیباترین کاخ موزه های دنیا است.

 قصر پیترهف(Peterhof Palace)

 این قصر به عنوان “ورسای روسیه” شناخته می شود و  اولین کاخ سلطنتی به سبک سرمایه داری  است که خارج از سنت پترزبورگ ساخته می شود. این مجتمع قصر با چشم اندازی از خلیج فنلاند دارای چند بخش مختلف است. از جمله این بخش ها می توان به بخش پارک الکساندرا عظیم اشاره کرد. کاخ گراند که بخش اصلی این قصر است به عنوان کاخ اصلی تابستانی در دوران امپراطوری تزارها شناخته می شده است که بسیار مجلل و حیرت انگیز است. تورهای تابستان روسیه با بازدید از این قصر رنگ و بویی مجلل به خود خواهد گرفت که پیشنهاد می کنیم حتما از این قصر بازدید کنید.

کلیسای خون ریخته شده(The Church of the Spilt Blood)

یکی از زیباترین جاذبه های جهان که شبیه کلیسای سن باسیل(St Basil Cathedral) در مسکو است. این کلیسا یکی از بزرگترین مجموعه های کاشی کاری دنیا را شامل می شود که در نوع خود کم نظیر است.

تورهای قایق سواری بر روی کانال های آب سن پترزبورگ

سن پترزبورگ را با عنوان “ونیز شمال” می شناسند. این شهر با کانال های آب متعدد که با ساختمان های تاریخی و درختان زیبا در دو سو تزئین شده اند، تجربه بسیار خوبی را برای شما به وجود خواهد آورد.

سن پترزبورگ یک مجموعه از جذاب ترین بناها، رودخانه ها، کلیساها و کاخ های دنیا را در خود دارد و می توان گفت از این نظر یکی از غنی ترین شهرهای جهان است. تورهای تابستان روسیه فرصت خوبی برای دیدن جاذبه های تاریخی و مجلل این شهر است که نباید آن را از دست داد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تورهای تابستانی با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تازه ترین مطالب از مجله دنیای پنج قاره

تور چین ویژه خرداد 1403
تور فرانسه – ایتالیا (8 روز)
تور مالدیو

ویژه 30 اسفند 99

2 و 9 فروردین 1400
تور آنتالیا

ویژه28 و 30 اسفند

5 و 7 فروردین 1400
تور آنتالیا

ویژه29 و 30 اسفند

6 و 7 فروردین 1400