تور آفریقای جنوبی
سافاری پارک کروگر

تورآفریقای جنوبی(5 روز)

سافاری پارک کروگر
یکشنبه
1و8 دی

زمان برگزاری  تور : ویژه زمستان 98

روز حرکت تور : یکشنبه 

تاریخ حرکت : 1و8 دی

شروع قیمت از : 655 یورو +نرخ پروازی

خدمات تور شامل :

بلیط رفت و برگشت 

اقامت در هتل هاي چهار ستاره همراه با صبحانه

اخذ ويزاي شنگن

پرداخت تمام هزينه هاي رفت و برگشت فرودگاهي با اتوبوس هاي توريستي

بيمه ي مسافرتي تا سقف پنجاه هزار يورو پوشش حوادث

گشت و گذار در شهر با اتوبوس هاي توريستي

برنامه سفر :

ژوهانسبورگ، اقامت در ویلای جنگلی Bush Lodge

در ساعت 6:30 صبح ماجراجویی خود را از اقامتگاه Greenfire Lodge در ژوهانسبورگ آغاز می کنیم و در امتداد جاده ی سرسبز و پرمنظره ی منتهی به پومالانگا به راه می افتیم. در هنگام ظهر در منطقه Dullstroom توقف می کنیم و لذت صرف ناهار را در این نقطه ی تاریخی و زیبا از افریقا تجربه می کنیم و پس از آن مسیر خود را به موازات کوه های Drakensberg به سمت دشت های سبز Lowveld پیش می بریم؛ دشت هایی که بوم گستره ی حیات وحش منطقه هستند. جاده مملو از مناظر سحرانگیز است؛ از گذرگاه های کوهستانی گرفته تا درختان انبوه آکاسیا که منطقه را سبزپوش کرده اند. دو شب بعدی را در ویلای مجهز و جنگلی Greenfield سپری می کنیم که در منطقه ای کاملا شخصی و در قلب کروگر سبز قرار دارد. شاید شگفت زده شوید از اینکه به شما بگوییم در این پارک و در نزدیکی محل اقامت شما در طول شب حیوانات به صورت کاملا آزاد پرسه می زنند و شما می توانید از تراس ویلای خود آنها را ببینید . اما اصلا نگران نباشید! این نقطه توسط محافظین مسلح به خوبی مراقبت می شود. اقامت در یک منطقه ی انحصاری این مزیت را دارد که ما می توانیم هر زمان که خواستیم، چه به صورت پیاده و چه با اتومبیل به گشت در این جنگل وحشی و کشف شگفتی های آن بپردازیم. ویلای جنگلی Greenfire که در محاصره ی پوشش گیاهی منطقه است، دارای تخت خواب هایی کاملا راحت، استخری با آب خنک که خستگی را از شما می گیرد، حمام و سرویس های بهداشتی مخصوص برای هر اتاق و مشرف به نمایی خیره کننده از جنگل های سبز اطراف و حیات وحش منطقه است. در شب اول شام به روشی کاملا سنتی و روی آتش برای شما طبخ خواهد شد.

وعده های غذایی : شام (نهار به عهده ی مسافرین عزیز می باشد)

مسافتی که پیموده می شود : 490 کیلومتر

محل اقامت : ویلای جنگلی Bush Lodge – اتاق های اختصاصی دو تخته

فعالیت هایی که در طی روز انجام می شوند شامل موارد زیر است :

  • گشت با اتومبیل در جاده ی پرمنظره و زیبای منتهی به دشت های Lowveld
  • برگزاری مسابقه ی “Big 5”
  • اقامت اختصاصی و انحصاری در ویلاهای جنگلی

فعالیت های اختیاری :

  • انجام نمی شود – همه ی فعالیت ها در برنامه گنجانده شده اند.
اقامت در ویلای جنگلی Bush Lodge

مطابق رسم همیشگی، روز را با یک صبحانه ی سبک شامل یک فنجان قهوه و بیسکویت آغاز می کنیم و بعد از آن برای برگزاری مسابقه ی “Big 5” که قبلا در رابطه با آن توضیح دادیم به همراهی یک تورلیدر به راه می رفتیم. هر چند که این مسابقه و گشت جنگلی حدودا سه ساعت به طول می انجامد، اما هدف از آن پیمودن کل منطقه نیست، بلکه هدف جستجوی حیوانات و یافتن آنها و تمرکز بر چیزهای کوچک و پیش پا افتاده اما جالب توجهی است که شاید در گردش با اتومبیل متوجه ی آنها نشوید. یک راهنمای تور یا شخصی که مسیر را به خوبی می شناسد در این گشت شما را مشایعت می کند. قبل از اینکه هوا رو به گرمی برود، برای صرف یک میان وعده (برانچ) مفصل به ویلا بازمی گردیم و بعد از آن نوبت به استراحت در اطراف ویلا، دراز کشیدن زیر سایه ی درختان تنومند و ستبر و لذت بردن از آرامش وصف نشدنی این جنگل افسانه ای می رسد. از آنجایی که در نزدیکی ویلای اقامتی ما یک جوی آب هست که حیوانات برای رفع تشنگی به آنجا می آیند، این ویلا دید خوبی از حیوانات منطقه دارد. در حوالی بعدازظهر و زمانی که هوا رو به خنکی می رود، نوبت به برگزاری دوباره ی مسابقه ی “Big 5” می رسد، اما این بار سوار بر اتومبیل هستیم و گشت به صورت گسترده انجام می شود و در تمام مدت به دنبال حیوانات در دل علف ها، بوته ها و درختان هستیم. گشت تا حوالی غروب آفتاب پیش می رود و در این زمان راهنمای گروه گشت را متوقف می کند و اکنون زمان این می رسد که بنشینیم، یک نوشیدنی خنک بنوشیم و از تماشای غروب آفتاب بر این پهنه ی سبز وحشی لذت ببریم. وفتی هوا تاریک می شود، مسابقه ادامه پیدا می کند. وقتی در شب به دنبال این موجودات بازیگوش هستیم گاهی فقط از برق چشم هایشان متوجه ی حضور آنها می شویم. بودن در این جنگل انبوه در طول شب به ما این امکان را می دهد که از حیواناتی دیدن کنیم که فقط در طول شب خود را نشان می دهند. در این شب غذایی دلچسب و محلی به نام braai روی شعله ی آتش برای شما طبخ خواهد شد و همان طور که به صدای حیوانات وحشی و بیدار منطقه گوش می دهید به خوابی آرام فرو میروید. چه تناقض زیبایی!  

وعده های غذایی : میان وعده (برانچ) و شام

مسافتی که پیموده می شود: گشت پیاده و یا با اتومبیل و اجرای مسابقه

محل اقامت : ویلای جنگلی Bush Lodge – اتاق های اختصاصی دوتخته

فعالیت هایی که در طی روز انجام می شوند شامل موارد زیر است :

  • اقامت اختصاصی و انحصاری در ویلاهای جنگلی
  • گشت پیاده در منطقه ی Big 5 و انجام مسابقه به همراهی راهنمای تور
  • گشت با اتومبیل در بعدازظهر و شب و تماشای منطقه

فعالیت های اختیاری :

  • انجام نمی شود – همه ی فعالیت ها در برنامه گنجانده شده اند.
گشت و بازدید کلی از چشم اندازهای منطقه با اتومبیل – اقامت در ویلای جنگلی Hazyview

همراه با خورشید تابان آفریقا، ما هم از خواب برمی خیزیم و بعد از صرف یک صبحانه ی دلچسب و لذیذ، در یک سافاری جیپ راهی کشف منطقه و شگفتی های فراوان آن می شویم. اولین توقف ما در منظره ی چشم گیر و خیره کننده ی تنگه ی Blyde River و بعد در گودال آبی Bourk’s Luck، قله ی پنجره ی خدا (God’s Window) و سپس در منطقه ی دنج و کوچک Graskop خواهد بود، جایی که مسافران ناهاری که با خودشان به همراه دارند را میل می کنند. این گشت کلی به مسافران فرصت تماشای زبباترین شگفتی های طبیعی این ناحیه را می دهد و تا جایی که ممکن است در هر کدام از این مناظر توقف خواهیم کرد تا مسافران هر چه بیشتر از تماشای آنها لذت ببرند و از محیط عکاسی کنند. در حوالی بعدازظهر، به سمت ویلای آرام و جنگلی  Greenfire Lodge Hazyview به راه می افتیم. امشب اقامتگاه ما کلبه ای بزرگ و چوبی است که به زیبایی در میان پوشش گیاهی انبوه منطقه و در کناره ی رودخانه ی sabie ساخته شده است. مسافرانی که زمان کافی دارند می توانند در طبیعت اطراف این ویلا به گشت و گذار و قدم زدن و تماشای جنگل های اطراف بپردازند. ما 2 شب را در این ویلای زیبا اقامت خواهیم داشت.

وعده های غذایی : صبحانه و شام (نهار به عهده ی مسافرین عزیز می باشد)

مسافتی که پیموده می شود : 195 کیلومتر

محل اقامت : ویلای جنگلی Greenfire Lodge Hazyview – کلبه های چوبی

فعالیت هایی که در طی روز انجام می شوند شامل موارد زیر است :

  • گشت کلی از منطقه در سافاری جیپ
  • بازدید از قله ی پنجره ی خدا (God’s Window)
  • بازدید از گودال آبی Bourk’s Luck Potholes
  • بازدید از تخته سنگ های موسوم به 3 Rondevels

فعالیت های اختیاری :

زیپ لاین

پارک ملی کروگر

این روز را از صبح خیلی زود آغاز می کنیم و همرمان با طلوع خورشید به راه می افتیم. پس از طی مسافتی کوتاه به منطقه ای متفاوت از پارک ملی کروگر می رسیم و کل روز را در آن به گشت و تفریح می پردازیم. در این جنگل به آرامی با اتومبیل حرکت می کنیم و به دنبال حیوانات بومی این منطقه می گردیم. گشت با اتومبیلی کاملا مجهز و راحت انجام می شود. راهنمای تور در رابطه با هریک از حیواناتی که در این طبیعت وحشی می بینیم، توضیحاتی ارائه می دهد. هر چند که بیشتر زمان روز صرف برگزاری مسابقه ، دیدن حیوانات و جستجو برای یافتن آنها می شود، اما در چند نقطه ی مختلف که از قبل تعیین شده اند توقف می کنیم و مسافران به استراحت، صرف میان وعده و قدم زدن در فضاهای بکر و زیبای منطقه می پردازند. در ساعات پایانی غروب به سمت اقامتگاه خود، Greenfire Lodge Hazyview برمی گردیم.

وعده های غذایی : میان وعده (برانچ) و شام

مسافتی که پیموده می شود: 160 کیلومتر

محل اقامت : ویلای جنگلی Greenfire Lodge Hazyview – کلبه های چوبی

فعالیت هایی که در طی روز انجام می شوند شامل موارد زیر است :

  • بازدید از بخش جنوبی پارک ملی کروگر
  • اجرای مسابقه ی “Big 5” با اتومبیل در طی روز

فعالیت های اختیاری :

  • انجام نمی شود – همه ی فعالیت ها در برنامه گنجانده شده اند.
ژوهانسبورگ

بعد از صرف صبحانه در محیطی آرام، ویلای Greenfire Lodge Hazyview را به مقصد ژوهانسبورگ ترک می کنیم و تور سافاری در پایان بعدازظهر این روز و پس از رسیدن به ویلای اقامتی Greenfire Johanesburg Lodge به پایان می رسد.

 وعده های غذایی : صبحانه (نهار به عهده ی مسافرین عزیز می باشد)

مسافتی که پیموده می شود : 430 کیلومتر

محل اقامت : اقامت پس از نیمه شب در ژوهانسبورگ

 فعالیت هایی که در طی روز انجام می شوند شامل موارد زیر است:

  • گشت با اتومبیل در مناطق زیبا و سرسبز

دانستنی های مرتبط به تور

تور های مسافرتی و پکیج های سفر مرتبط