Rio-Helios-Paradise-Hotel

بهترین هتل های وارنا

یکی از دلایل اصلی سفر به  بلغارستان سواحل زیبای آن است. ساحل آفتابی و ناحیه وارنا در سواحل شرقی کشور دارای محبوبیت خاص بین گردشگران است و سواحل آفتابی به عنوان بخش توریستی شناخته شده اند اما سواحل سنتی شهرهای Sozopol و Lozenets نیز ارزش دیدن دارند.تور بلغارستان دارای هتل های ساحلی مطرح و معروف بسیاری است که در ادامه به معرفی تعدادی از بهترین هتل های تور وارنا در  بلغارستان می پردازیم. بلغارستان یکی از بهترین و ارزان ترین مقصد گردشگری تور های اروپایی است که اغلب به عنوان یک مقصد گردشگری مناسب، نادیده گرفته می شود.

Dallas Residence

این هتل تنها 300 متر از ساحل وارنا فاصله دارد ، Dallas Residence اتاق هایی با  تهویه مطبوع و وای فای رایگان و  استخر ، امکانات اسپا و زمین تنیس به گردشگران ارائه می دهد. دارای پارکینگ های سرپوشیده مجزا برای مسافران نیز می باشد.این هتل در بین باغ های خیره کننده و با فاصله ی  200 متر از مجتمع تجاری پارک مارت و 4 کیلومتری مرکز شهر واقع شده است. واحدهای اقامتی طراحی شده به صورت جداگانه از مبلمان دستباف چوب ماهون و کارهای هنری تزیین شده است. رستوران فصلی Dallas Residence وعده های غذایی خانگی را سرو می کند. از جاذبه های گردشگری وارنا می توان به صومعه آلاجا یا به Pobiti Kamani – یک جنگل فسیل اشاره کرد.

Dallas Residence

 Orica Beach Hotel & Club

اوریکا یکی دیگر از هتل های درجه یک بلغارستان است که در قسمت شمالی ناحیه ساحل آفتابی به مساحت تقریبی 56000 متر، قرار گرفته است. این هتل دارای 633 اتاق و آپارتمان با مناظر روبه دریا، پارک و استخر است. یک هتل که امکان استفاده از امکاناتش برای تمامی مهمانانش فراهم است دارای 5 رستوران و 5 بار که غذاهای سنتی بلغاری و مخصوص اروپایی را سرو می کنند، است. سرگرمی و بازی هایی که در این هتل می توان به آنها مشغول شد عبارتند از بازی دارت، والیبال در آب و….استخرهای این هتل هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان طراحی شده است.

orica1

Rio Helios Paradise Hotel

گردشگرانی که به دنبال سرگرمی های متنوع و ریلکس کردن هستند بدون شک این هتل انتخاب بسیار مناسبی برایشان است. این هتل در سواحل دریای سیاه واقع شده است. ازجمله خدمات این هتل برای تمامی مسافرین مواردی از قبیل سرو غذا در رستوران های درجه یک، اجرای موزیک زنده و برگزاری رویدادهای خانوادگی و دوستانه است. اوریکا یک هتل تازه تاسیس است که دربهار سال 2015 افتتاح شده است و در فاصله 30 کیلومتری از فرودگاه برگاس قرار دارد. این هتل دارای 597 اتاق است و میان وعده و نوشیدنی بصورت 24 ساعت در آن سرو می شود، همچنین این هتل دارای مرکز سلامتی و اسپا شامل سونای بخار و انواع خدمات ماساژ درمانی است.

Rio Helios Paradise Hotel

Graffit Gallery Design Hotel

این هتل 5 ستاره مدرن در مرکز وارنا قرار دارد و تنها 400 متربا ساحل دریای سیاه فاصله دارد و درست در جوار ایستگاه اتوبوس تا Golden Sands واقع شده است. هتل گالری گرافیت دارای اتاق های شیک و غیر سیگاری با تهویه هوا ، کابل / ماهواره / تلویزیون تعاملی و Wi-Fi رایگان است. برخی از اتاق ها دارای بالکن خصوصی نیز هستند. هر اتاق دارای حمام های مدرن و وان و سشوار است. میهمانان می توانند از فضای اسپا مجهز که دارای استخر سرپوشیده با پنجره های پانوراما است بهره مند شوند. یک منطقه استراحت درست کنار استخر که مشرف به شهر است ، تنظیم شده است. یک سونا ، یک اتاق ماساژ و یک مرکز بدن سازی نیز در دسترس مهمانان است. رستوران های هتل گرافیت Red Canape غذاهای بلغاری و بین المللی را سرو می کند ، در حالی که کافه Graffiti در طول روز نوشیدنی ها و کیک های خوشمزه و کیک های خوشمزه عصرانه را سرو می کند. از جاذبه های گردشگری نزدیک به این هتل می توان به موزه باستان شناسی، حمامهای رومی، گنبد کلیسای جامع، باغ دریا در وارنا و دلفیناریوم .

فرودگاه وارنا نیز 8 کیلومتر با هتل فاصله دارد.

Graffiti

Burgas Beach Hotel

هتل برگاس یکی دیگر از اقامتگاه های ساحلی رده بالا و مقرون به صرفه است که دارای اتاق های تکنفره دو نفره و آپارتمان هایی برای اجاره است. این ساختمان 19طبقه در سال 2009 بازسازی شد، دارای 250 اتاق و شش سوئیت برای مهمانان است. این هتل در 30کیلومتری شمال برگاس و درست بر روی ساحل واقع شده است. شروع قیمت ها برای یک تخت در اتاق دونفره 41 یورو و در فصل های پر مسافر قیمت آپارتمان ها برای اجاره خانوادگی به بیش از 301 یورو نیز می رسد.

Burgas Beach Hotel

تازه ترین مطالب از مجله دنیای پنج قاره

تور چین ویژه خرداد 1403
تور فرانسه – ایتالیا (8 روز)
تور مالدیو

ویژه 30 اسفند 99

2 و 9 فروردین 1400
تور آنتالیا

ویژه28 و 30 اسفند

5 و 7 فروردین 1400
تور آنتالیا

ویژه29 و 30 اسفند

6 و 7 فروردین 1400