تورهای انفرادی

بهترین مقاصد پیشنهادی برای تورهای انفرادی

تور انفرادی هیجان انگیزترین سفر تمام عمرتان خواهید بود . می پرسید چرا ؟ به خاطر این که شما می توانید تمام المان های سفر از جمله تاریخ رفت و برگشت خودتان، مقصد، زمان اقامت، هتل محل اقامت و از همه مهم تر جاذبه هایی که می خواهید از آنها بازدید کنید را در یک پکیج بسیار اختصاصی برنامه ریزی کنید. شما تور انفرادی و اختصاصی دلخواه خودتان را خواهید داشت. 

اگر در طول تور انفرادی خودتان بخواهید گشت شهری منحصر به فردی را به برنامه سفرتان اضافه کنید، می توانید با کارشناسان آژانس مسافرتی دنیای پنج قاره تماس بگیرید تا گشت ها را به تورهای انفرادی شما اضافه کنند. 

اگر چندین بار هم به دور دنیا سفر کنید، باز هم مکان هایی در این کره خاکی وجود خواهند داشت که آنها را ندیده باشید. بسیاری از مقاصد گردشگری و تورهای مسافرتی بسیار پرطرفدار هستند، اما برخی از مقاصد هستند که کمتر شناخته شده اند. در این مقاله می خواهیم چند پیشنهاد بسیار عالی از مقاصد کمتر شناخته شده را معرفی کنیم که مطالعه در مورد آنها خالی از لطف نیست. 

نه مقصد شگفت انگیز پیشنهادی برای تورهای انفرادی

1- واحه Huacachina واقع در کشور پرو که در میان تپه های شنی قرار گرفته است و سالانه هزاران نفر را به سمت خود جذب می کند. این واحه یکی از زیباترین روستاهای جهان است که در پنج کیلومتری شهر ایکا(Ica)، در جنوب غربی پرو واقع شده است.پیشنهاد می کنیم با یک تور انفرادی به آنجا سر بزنید و یکی از شگفت انگیزترین تجربه های خود را داشته باشید. 

2- دریاچه پینگولاتاتن (Pingvallavatn Lake) کشور ایسلند که در بین دو قاره آمریکای شمالی و اروپا قرار گرفته است به گردشگران فرصت می دهد که در بین دو قاره به شنا و غواصی بپردازند که مقصد بی نظیری برای یک تور انفرادی است. 

3- معبد Tanah Lot در بالی که در جزیره ای بسیار کوچک قرار گرفته و با جزر و مد دریا مساحت آن تغییر می کند. این معبد صدها سال است که در بالی پذیرای گردشگران بسیاری است. در یک تور انفرادی می توانید در بالی این معبد را در برنامه تور خود قرار دهید. 

4- دریاچه صورتی در غرب استرالیا که از رشد جلبک ها در این دریاچه رنگ صورتی به خود گرفته است، یکی از اعجاب انگیزترین جاذبه های گردشگری در جهان است که بازدید از این دریاچه، سفر به استرالیا را کامل می کند. 

تورهای انفرادی

5- فس(Fes) یا فز (Fez)در مراکش یکی از اعجاب انگیزترین و قدیمی ترین کشورها در شمال آفریقا است. سفر به مراکش بسیار لذت بخش و خاطره انگیز خواهد بود. آثار باستانی و فرهنگ استثنایی شهر فز می تواند برای یک تور انفرادی بسیار جذاب باشد. در این شهر می توانید یکی از قدیمی ترین کارگاه های رنگ رزی جهان را پیدا کنید. 

6- شهر سینترا پرتغال یکی از عجیب ترین قلعه های جهان را در خود جای داده است که Quinta da Regaleira نام دارد که یکی از اعجاب انگیز ترین مکان های دنیا است. قلعه ها و کاخ های این منطقه پر از دالان ها، چشمه ها، پستوها و اتاق های پنهانی است که هر ساله گردشگران ماجراجو را به سمت خود جذب می کند. تورهای انفرادی ماجراجویانه با سفر به این منطقه می تواند معنی بیابد. پیشنهاد می کنیم شهر سینترا را حتما در برنامه سفر بعدی خود قرار دهید. 

7 – غار بزرگ هانگ سونگ دونگ(Hang Son Doong) در ویتنام بزرگ ترین غار شناخته شده در جهان است. این غار آنقدر بزرگ و عظیم است در داخل آن ابر تشکیل می شود! سفر به ویتنام و بازدید از این غار که اعجاب انگیزترین غار جهان است ، یکی از برترین سفرهای شما به جنوب شرق آسیا خواهد بود. این غار می تواند یکی از برترین مقاصد شما برای داشتن یک تور انفرادی است. 

8- جزایر ماریتا در مکزیک بی شک یکی از نفس گیرترین جزایر جهان هستند. البته گردشگران برای ورود به این جزایر باید مجوز دریافت کنید تا این مکان باور نکردنی در مکزیک را کشف کنند.در این جزایر همه چیز از دلفین ها، نهنگ های کرگدن، پرتوهای مانتا و لاک پشت های دریایی و مناظر با شکوه و زیبا را خواهید دید که در هیچ کجای جهان نظیرش را نخواهید یافت

9- آبشار تیناگو (Tinago Falls) فیلیپین یکی از جاذبه هایی است که می توانید در تورهای انفرادی خودتان داشته باشید. حدود 500 پله رو به پایین تا رسیدن به این آبشار طی می شود که به محوطه بزرگی ختم می شود. این محوطه که آبشار تیناگو هم جزو آنها است هر ساله گردشگران بسیاری را به سمت خود جذب می کند.

شما با انتخاب هر مقصدی در جهان می توانید یک تور انفرادی و کاملا اختصاصی را داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این تورها می توانید با کارشناسان آژانس مسافرتی دنیای پنج قاره تماس بگیرید. 

تازه ترین مطالب از مجله دنیای پنج قاره

تور بزرگ چین ویژه نوروز 1403
توربزرگ چین
تور فرانسه – ایتالیا (8 روز)
تور مالدیو

ویژه 30 اسفند 99

2 و 9 فروردین 1400
تور آنتالیا

ویژه28 و 30 اسفند

5 و 7 فروردین 1400