مراکز خرید آنتالیا

بازارگردی در تورهای آنتالیا

یکی از جاذبه های سفر به ترکیه مراکز خرید شهرهای این کشور است که بودن در فضای مدرن و وجود اجناس متنوع، خرید از این مراکز را بسیار لذت بخش تر می کند. یکی از شهرهای ترکیه که در سالهای اخیر بسیار پرطرفدار بوده است شهر ساحلی آنتالیا است که از زمان های دور مورد توجه بازرگانان و مسافرانی بوده است که به این شهر پا می گذاشتند تا هم از زیبایی باغ های پرتقال این شهر لذت ببرند و هم کالای خود را در این شهر که مرکز تجاری بزرگی بوده است، به فروش برسانند. آنتالیا به علت دارا بودن باغ ها و بناهای استوار دوران امپراطوری روم در زیبایی مثال زدنی است. این شهر امروزه به عنوان یک جاذبه های گردشگری مهم به شمار می رود و تورهای آنتالیا هم هر روزه بیشتر مورد توجه گردشگران قرار می گیرید. آنتالیا که به شهر توریستی مورد علاقه گردشگران کشور ما تبدیل شده است، از مراکز خرید متعددی برخوردار است که اجناس متنوعی را ارائه می دهند. از این رو در این مقاله قصد داریم 4 مرکز خرید بزرگ آنتالیا را معرفی کنیم که به خرید شما از این شهر کمک خواهد کرد.

تورهای آنتالیا

مراکز خرید مهم در آنتالیا:

1- تراسیتی (TerraCity) بی شک لوکس ترین مرکز خرید آنتالیا می باشد. این مرکز خرید که از ساعت 10 صبح تا 10 شب پذیرای خریداران است، یک مرکز خرید پوشاک تلقی می شود. اما در این مرکز خرید می توانید اجناس دیگری مانند جواهرات، کیف و کفش و لوازم بهداشتی را نیز پیدا کنید که تعداد آنها هم کم نیستند. در تراسیتی رستوران ها و کافه ها در طبقه 4 قرار گرفته اند که غذاهای ترکیه ای و فست فودها را شامل می شوند. البته در طبقه اول نیز می توانید سوپرمارکت را بیابید که نیاز شما را برطرف کند. این مرکز مهم خرید یک کلکسیون بزرگ از برندهای معروف را در خود جای داده است که برای خریدهای فصلی شما بسیار مناسب هستند. در تراسیتی یک سینما هم وجود دارد که اغلب فیلمهای ترکیه ای را نمایش می دهند. این مرکز خرید پا را فراتر گذاشته و به یک مجموعه فرهنگی تفریحی تبدیل شده است. هر هفته چندین همایش و جشنواره در این مرکز خرید برگزار می شود که در میان خانواده های آنتالیا بسیار پر طرفدار است.

2- مرکز خرید میگروس Migros بی شک محبوب ترین مرکز خرید آنتالیا است که هر مسافری در بازدید از آنتالیا این مرکز خرید را در برنامه گشت شهری خود قرار می دهد. فروشگاه های معتبر با برندهای معروف پوشاک ترک، لوازم بهداشتی و کیف و کفش که هر ساله چندین هزار نفر را به سمت خود جذب می کند، فروشگاه های بزرگ و معتبری را شامل می شوند که بسیار پر طرفدار است. این مرکز خرید همچنین محل خوبی برای خرید سوغات ارزان و صنایع دستی ترکیه است که می توانید هر چه که بخواهید در میان این مرکز خرید پیدا کنید.

3- برای  یک خرید لوکس در آنتالیا باید به مرکز خرید Shemall بروید که از برندهای لوکس پر شده است. یکی از مزیت های این مرکز خرید باز بودن تا ساعت پایانی شب است که این امکان را به گردشگران تورهای آنتالیا می دهد که با خیال راحت در شهر گردش کنند و در آخر برنامه روزانه خود به این مرکز سر بزنند.

4- مرکز خرید deepo  یکی از مراکز خریدی است که حتما در تورهای آنتالیا باید به آن سر بزنید. یکی از مراکزی که در این شهر برندهای ترک فوق العاده با کیفیت و با قیمت معقول را ارائه می دهد همین مرکز خرید است. در این مرکز خرید که از امکانات رفاهی خوبی نیز سود می برد می توانید از کافه ها و رستوران های فوق العاده استفاده کنید و از دیدن یک فیلم عالی در سینمای این مرکز خرید لذت ببرید. اگر چه مرکز خرید deepo یک مرکز خرید اجناس ترک است اما می توانید اجناس خارجی را هم در این مرکز خرید بیابید که برند آدیداس یکی از آنها است.

تورهای آنتالیا اگر چه شما را با جاذبه های تاریخی ، فرهنگی و اجتماعی خود غافلگیر خواهد کرد اما خرید از مراکز خرید و بازارهای سنتی این شهر نیز خالی از هیجان نیست. فروشگاه های معتبر، قیمت های معقول نسبت به دیگر شهرهای ترکیه و مراکز خرید متعدد در سطح شهر، شما را با خاطرات به یاد ماندنی بدرقه خواهید کرد. اگر در نظر دارید که در تورهای ترکیه شهرهای دیگر را نیز ببینید کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید تا تورهای انفرادی( اختصاصی) مورد نظر شما را طراحی کنند.4

تازه ترین مطالب از مجله دنیای پنج قاره

تور بزرگ چین ویژه نوروز 1403
توربزرگ چین
تور فرانسه – ایتالیا (8 روز)
تور مالدیو

ویژه 30 اسفند 99

2 و 9 فروردین 1400
تور آنتالیا

ویژه28 و 30 اسفند

5 و 7 فروردین 1400